نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

با یگرهای جدید فیلم Pacific Rim: Uprising در پوسترهای IMAX آشنا شوید

اخیرا کمپانی یونیورسال پوسترهای IMAX فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کرده که تمرکز آن روی معرفی یگرهای این فیلم است.

اوایل این ماه، کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز سرانجام دومین تریلر رسمی فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising) را منتشر کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از این فیلم منتشر شده است. کمپانی IMAX اخیرا سه پوستر اختصاصی سینماهای خود را که برای تبلیغ نمایش فیلم Pacific Rim: Uprising در سالن سینماهای این کمپانی تهیه شده‌اند، منتشر کرده است که تمرکز آن روی معرفی نسل جدید یگرهای این فیلم مورد انتظار است. در این سه پوستر، سه یگر جیپسی اونجر (Gypsy Avenger)، گاردین براوو (Guardian Bravo) و بریسر فینیکس (Bracer Phoenix) حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

Pacific Rim: Uprising Posters

Pacific Rim: Uprising Posters

Pacific Rim: Uprising Posters

کارگردانی فیلم Pacific Rim: Uprising بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده سریال Daredevil (دردویل) بوده است. گیرمو دل تورو که کارگردانی فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) را بر عهده داشت، به همراه توماس تال، ماری پرنت و جان جشنی به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising نیز بر عهده امیلی کارمایکل، استیون دنایت، تی.اس. نولین و کیرا اسنایدر بوده است. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از این فیلم:

فیلم Pacific Rim: Uprising داستان جیک پنتیکاست با بازی جان بویگا، پسر اسکار پنتیکاست با بازی ادریس البا، را روایت می‌کند که پدر او یک قهرمان بود که در برابر هیولاهایی به‌نام کایجو جنگید و پیروز شد، اما از زمانی که جیک آموزش خود برای تبدیل شدن به خلبان یگر را رها کرده، تنها به یک مجرم زیرزمینی تبدیل شده است. با این حال، یک تهدید بزرگ و غیر قابل توقف در حال نابودی تمام شهرهای دنیا است و این آخرین فرصت جیک برای حفظ میراث پدرش و خواهر ناتنی خود که ماکو موری (با بازی رینکو کیکوچی) نام دارد، است. در حال حاضر ماکو موری در حال آموزش نسل جدیدی از خلبان‌های یگر است که در سایه جنگ رشد کرده‌اند.

در حالی که عدالت و صلح در حال سقوط است، اتحاد آخرین شانس برای جلوگیری از منقرض شدن است. جیک باید به لمبرت، رقیب او در زمان آموزش و یک هکر نابغه به نام آمارا که تنها برای قهرمان شدن خانواده خود را ترک کرده و به PPDC پیوسته است، ملحق شود. نیروهای PPDC قدرتمندترین نیروهای دفاعی در سراسر جهان هستند که باید برای یک ماجراجویی در مقیاس بسیار بزرگ‌تر آماده شوند.

فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده