// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل War Heroes

بازی موبایل War Heros یک بازی فوق‌العاده و جذاب جنگی مدرن به سبک کلش رویال است. با معرفی بازی War Heroes همراه زومجی باشید.

وار هیروز (War Heroes) یک بازی استراتژیک آنلاین جذاب کارتی به سبک جنگ‌های مدرن است که توسط استودیوی معروف Fun Games For Free ساخته شده است. استودیویی که ساخت بازی Castle Crush را در کارنامه خود دارد. 

War Heroes را می‌توان مدل جنگی مدرن Clash Royale دانست

سبک و محیط بازی War Heroes، ما را به یاد بازی معروف و محبوب کلش رویال می‌اندازد. هدف بازی War Heroes همانند بازی Clash Royale، نابودی برج‌هاى محافظ و ساختمان اصلی حریف است. در این بازی هر فرد یک ساختمان اصلی و دو برج محافظ دارد. هر نبرد در زمان مشخصی تمام می‌شود و هر کسی که تعداد برج بیشتری را نابود کرده باشد، برنده بازی است. نابود کردن ساختمان اصلی به منزله‌ی برد و اتمام بازی در همان لحظه است و می‌تواند قبل از اتمام زمان نبرد رخ دهد. اگر در زمان مشخص هر نبرد، تعداد برج‌های نابود شده در دو طرف برابر باشد یا برجی از بین نرفته باشد، نبرد به وقت اضافه می‌رود تا فرد پیروز مشخص شود. بعد از هر نبرد فرد پیروز یک صندوق دریافت می‌کند. این صندوق حاوی مقداری طلا و کارت بازی است. شما با جمع‌آوری کارت‌ها و با استفاده از طلا، سطح کارت‌های خود را ارتقاع می‌دهید. در کل هشت مدل صندوق در بازی وجود دارد که هر صندوق شانس مشخصی برای داشتن کارت‌های بازی و طلا را دارد. همچنین هر صندوق نسبت به ارزشی که دارد، محتاج زمان مشخصی برای باز شدن است. 

متن جایگزین
 متن جایگزین
 متن جایگزین

همانطور که مشاهده می‌کنید War Heroes شباهت‌های فراوانی به بازی Clash Royale دارد. شما در Clash Royale پادشاه و در War Heroes فرمانده جنگ هستید. از شباهت‌های دیگر می‌توان به زمان مورد نیاز برای باز شدن صندوق‌ها اشاره کرد که به ترتیب ارزش، صندوق‌ها در مدت سه ساعت، هشت ساعت، ۱۲ ساعت و ۲۴ ساعت باز می‌شوند. همچنین هر چهار ساعت یکبار، یک صندوق رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. هدف و سبک بازی هم کاملا مشابه است. از شباهت‌های دیگر می‌توان اشاره به کارت‌های بازی کرد. به‌طورى كه اکثر کارت‌های بازی War Heroes شما را به یاد یک کارت به‌خصوص در بازی کلش رویال می‌اندازد. با این تفاوت که کارت‌های Clash Royale نیروهای افسانه‌ای و تخیلی هستند ولی کارت‌های War Heroes، نیروهای جنگى مدرن. به‌‌طور مثال، در Clash Royale کارت الکسیر کالکتور وجود دارد که با مصرف ۶ الکسیر می‌توان از آن استفاده کرد و در War Heroes کارت ژنراتور انرژی وجود دارد که آن هم با استفاده از ۶ انرژی قابل استفاده است. در کل کارت‌های بازی از لحاظ قدرت به چهار دسته تقسیم می‌شوند. قدرت کارت‌های بازی به‌ترتیب بدین‌گونه است; Common - Rare - Epic - Heroic. پس از نشان دادن شباهت‌ها، حال نوبت به ذکر مهمترین تفاوت‌ War Heroes نسبت به بازی‌های مشابه است.

متن جایگزین
 متن جایگزین
 متن جایگزین

جذاب‌ترین تفاوت War Heroes نسبت به کلش رویال و بازی‌های مشابه، کارت ژنرال است که باعث خاص‌تر شدن این بازی شده است. کارایی کارت ژنرال در مقایسه با تمام کارت‌های بازی متفاوت است و قابل استفاده در حین بازی نیست. شما در هر نبرد فقط قادر به استفاده از یک کارت ژنرال هستید. کارت ژنرال به هر فرد قدرت خاصی در حین نبرد می‌دهد. به‌طور مثال یکى از کارت‌هاى ژنرال به دو برج محافظ و ساختمان اصلی، سپر دفاعی می‌دهد و کارت ژنرال دیگر بعد از هر دقیقه یک تانک بصورت تصادفی به سمت یکی از برج‌های محافظ می‌فرستد. کارت ژنرال باعث ایجاد استراتژی‌های بیشتر و متنوع در نبردها شده و جذابیت بازی را دوچندان كرده است. در کل ۱۴ کارت ژنرال در بازی موجود است.

متن جایگزین
 متن جایگزین
 متن جایگزین

در کل بازی War Heroes به‌دلیل جدید بودن نسبت به بازی‌هایی همچون کلش رویال دارای معایبی از جمله سرعت سرور بازی است، ولی تفاوت‌های جذاب ذکر شده، افراد را ترغیب به بازی کردن آن می‌کند و می‌توان گفت War Heroes یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موبایل در سال ۲۰۱۷ بوده است. به‌علاوه تعداد بالای دانلود و نمره بالای War Heroes در پلی‌استور و اپ‌استور نشان دهنده کیفیت بالای این بازی است. اگر دوستدار رقابت آنلاین به‌عنوان یک فرمانده جنگی در جنگ‌های مدرن هستید فرصت تجربه و لذت این بازی را از دست ندهید.

در آینده‌ی نزدیک به معرفی کامل کارت‌های ژنرال خواهیم پرداخت و همچنین تفاوت‌های جزئی War Heroes نسبت به Clash Royale را مورد بررسی دقیق، قرار خواهیم داد.

دانلود بازی War Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده