نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰

نسخه نینتندو سوییچ بازی Worms W.M.D میزبان آپدیت جدیدی شد

بازی Worms W.M.D یک آپدیت جدید در نینتندو سوییچ دریافت کرد که محتوای تازه‌ای نظیر قابلیت دعوت دوستان را به بازی اضافه می‌کند.

اگر آرزو داشتید تا باری دیگر برای تجربه نسخه نینتندو سوییچ بازی Worms W.M.D بازگردید، اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار است؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی، توسعه‌دهندگان بازی در استودیو Team17 رسما یک بروزرسانی جدید برای بازی منتشر کرده‌اند که تعدادی محتوای جدید به همراه می‌آورد.

این بروزرسانی که در حال حاضر نام مشخصی ندارد، یک سیستم دعوت جدید و قابلیت ضبط ۳۰ ثانیه از گیم پلی را برای بازی به ارمغان می‌آورد و مجموع تعداد کرم‌های هر نقشه را از ۳۲ به ۴۸ افزایش می‌دهد. این بروزرسانی علاوه بر محتوای جدید، برخی از مشکلات مربوط به عملکرد و باگ‌های بازی را مرتفع می‌سازد.

به مناسبت انتشار این آپدیت، یک تریلر جدید نیز منتشر شده است که تقریبا در یک دقیقه ویژگی‌های جدید بازی را به تصویر می‌کشد و شما می‌توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید. علاوه بر این، بازی Worms WMD در حال حاضر در منطقه اروپا با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد و قیمت آن از ۱۹.۹۹ پوند به ۱۵.۹۹ پوند کاهش یافته است. شایان ذکر است که بازیکنان از حالا می‌توانند بروزرسانی جدید بازی را دریافت کنند.

بازی Worms W.M.D در ابتدا در تاریخ دوم آذرماه (۲۳ نوامبر ۲۰۱۷) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد و این بازی در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، مک و لینوکس هم در دسترس است. شما می‌توانید در صورت تمایل نقد و بررسی بازی را از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده