// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

بازی Dreams اجازه می‌دهد بازی های واقعیت مجازی بسازید

با توجه به اطلاعات منتشر شده از مجله Edge، کاربران بازی Dreams می‌توانند بازی‌های واقعیت مجازی خود را بسازند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اطلاعاتی از بازی Dreams در مجله Edge منتشر شده و در جریان این اطلاعات، مشخص شده که کاربران در بازی Dreams می‌توانند بازی‌های واقعیت مجازی خود را توسعه دهند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند. این خبر در حالی است که در گذشته استودیو مدیا مولکول (Media Molecule، سازنده بازی Dreams) اعلام کرده بود که استفاده از قابلیت‌های واقعیت مجازی در این بازی محدود بوده و کاربران در زمان انتشار نمی‌توانند از پلی استیشن VR استفاده کنند و مدتی پس از عرضه، این ویژگی به بازی اضافه خواهد شد.

نحوه کارکرد این ویژگی بدین شکل است که در بازی Dreams شاهد حالتی به‌نام Create Mode خواهیم بود که بازیکنان در اینجا می‌توانند از اشیاء و محیط‌های مختلفی استفاده و در انتها آن‌ها را به یک تجربه و بازی تبدیل کنند که با هدست واقعیت مجازی PS VR هم‌خوانی داشته باشد. همچنین می‌توانید ساخته‌های خود را به‌اشتراک بگذارید یا ساخته‌های سایرین را نیز تجربه کنید.

در انتها مجله Edge نوشت که بازی از محتویات بزرگسالانه یا خشونت‌های بیش از حد جلوگیری خواهد کرد. در بازی الگوریتم‌های خاصی تعبیه شده که ترکیب آن‌ها با ابزارهای سونی، سبب شده محتویات ذکر شده به‌اشتراک گذاشته نشوند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده