نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بازی Bridge Constructor Portal برای کنسول های نسل هشتم منتشر خواهد شد

استودیو هدآپ گیمز و کمپانی کلاک استون سافتور از انتشار بازی Bridge Constructor Portal برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خبر دادند.

در آذرماه استودیو هدآپ گیمز و کمپانی کلاک استون سافتور بسیاری از طرفداران مجموعه بازی‌های پورتال را با معرفی و به دنبال آن انتشار بازی Bridge Constructor Portal غافل‌گیر کردند. این بازی نسخه سوم پورتال که بسیاری از ما خواستار آن بودیم نبود، اما یک نسخه فرعی منحصربه‌فرد است که می‌تواند روی پای خود بایستد. متاسفانه این بازی در سال ۲۰۱۷ تنها برای پی سی، اندروید و iOS منتشر شد، اما این وضعیت به‌زودی تغییر خواهد یافت؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که انتشار بازی Bridge Constructor Portal برای کنسول‌ها نیز تایید شده است و این بازی در تاریخ نهم اسفندماه (۲۸ فوریه) برای نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان و یک روز بعد در تاریخ دهم اسفندماه (۱ مارس) برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

این بازی دقیقا همان چیزی است که از آن انتظار دارید؛ یک کراس‌اور بین مجموعه بازی‌های Bridge Constructor و سری بازی‌های پورتال. هدف در هر مرحله رساندن وسایل نقلیه از مبدا به مقصد است که کاربران برای انجام این کار باید پل‌هایی بسازند، اما بازیکنان در این بازی مجبور به استفاده از برخی عناصر سری پورتال نیز هستند. شما می‌توانید تریلر تبلیغاتی نسخه نینتندو سوییچ را در انتهای مطلب مشاهده کنید. بازی Bridge Constructor Portal در حال حاضر در پی‌سی، اندروید و iOS در دسترس است و در تاریخ نهم و دهم اسفندماه برای کنسول‌ها نیز منتشر خواهد شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کرد که گوشه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

بازی Bridge Constructor Portal یک بازی پازل استاندارد و باکیفیت است که قطعا ارزش وقت گذاشتن را دارد و می‌توانید از تجربه مراحل مختلف آن و حل معما‌های جالب‌شان، لذت زیادی ببرید. البته اگر به دنبال تجربه بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ نسخه پی‌سی آن بروید تا درگیر مشکلات کنترل نسخه موبایل بازی و تبلیغات آزاردهنده آن نشوید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده