// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

به زودی با سکه های My Nintendo می‌توانید بازی های نینتندو سوییچ را خریداری کنید

کمپانی نینتندو اعلام کرد که کاربران My Nintendo از ماه مارس می‌توانند بازی‌های نینتندو سوییچ را از طریق سکه‌های My Nintendo خریداری کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو در وبسایت خود اعلام کرد که کاربران My Nintendo می‌توانند از طریق سکه‌هایی که به‌دست می‌آورند، بازی‌های نینتندو سوییچ را خریداری کنند. قطعا این خبر خوبی برای کاربران نینتندو سوییچ است؛ زیرا می‌توانند استفاده‌ی مفیدی از سکه‌های خود داشته باشند و برای به‌دست آوردن‌شان و انجام کارهای مختلف، بیش از پیش تلاش کنند.

همچنین در ادامه مشخص شد که این قابلیت از ماه مارس (اسفند ۹۶-فروردین ۹۷) در دسترس قرار خواهد گرفت. کمپانی نینتندو برای تکمیل توضیحات و نحوه کارکرد این سیستم اعلام کرد:

بازی‌های واجد شرایط برای نینتندو سوییچ، نینتندو Wii U، نینتندو 3DS یا نسخه فیزیکی بازی‌های واجد شرایط نینتندو سوییچ را خریداری کنید.

کسب امتیاز طلایی معادل پنج درصد از ارزش کلی بازی خریداری‌شده که شامل پوینت‌های استفاده‌شده برای تخفیف نمی‌شود (گفتنی است که خرید نسخه فیزیکی، تنها پوینتی معادل یک درصد از ارزش کلی بازی را در اختیارتان قرار می‌دهد).

در انتها می‌توانید این امتیازات را در خرید بعدی خود، روی بازی یا بسته الحاقی مورد نظر اعمال کنید.

برای مثال اگر در فروشگاه eShop نینتندو یک بازی ۵۰ دلاری بخرید، ۲۵۰ امتیاز دریافت می‌کنید. از این‌رو این امتیاز معادل ۲.۵ دلار است و در خرید بعدی خود، ۲.۵ دلار تخفیف خواهید گرفت.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده