نویسنده: علی ولی خانی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Cities: Skylines را برای مدت محدودی رایگان تجربه کنید

تنها چند روز برای تهیه نسخه آزمایشی رایگان Cities: Skyline و استفاده از تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای The Witcher 3 در Steam فرصت دارید.

Cities: Skylines در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و در حالی که بازی شهرسازی SimCity دیگر کمی قدیمی شده است، این بازی در حال حاضر بهترین اثر سبک شبیه‌ساز شهرسازی به شمار می‌رود که به مرور هم آپدیت‌های جدیدی برای آن منتشر می‌شوند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که این اثر برای مدت محدودی روی استیم رایگان است. 

تخفیف‌های جدید Steam هم‌اکنون در دسترس و شامل پیشنهاداتی فریبنده است. بازی Cities: Skylines از حالا تا ساعت ۱۲:۳۰ روز دوشنبه به صورت رایگان برای دانلود و بازی روی کامپیوتر در دسترس است. اگر علاقه داشتید که نسخه کامل این بازی را تهیه کنید، تا ساعت ۹:۳۰ شب دوشنبه فرصت دارید آن را با تخفیفی ویژه به قیمت ۷.۴۹ دلار تهیه کنید. همچنین بعضی از بسته‌های الحاقی بازی هم در این زمان با تخفیف در دسترس هستند.

به جز نسخه آزمایشی این بازی، تخفیف‌هایی برای تعدادی از بازی‌های محبوب طرفداران کامپیوترهای شخصی، از جمله The Witcher 3: Wild Hunt - Game of the year Edition به قیمت ۱۹.۹۹ دلار، Steep به قیمت ۱۴.۹۹ دلار و Dying Light به قیمت ۱۵.۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده