// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Deadheads

بازی موبایل Deadheads با ارائه اکشنی هیجان انگیز و گرافیکی واقع‌گرایانه، تجربه‌ای جذاب روی موبایل خواهد بود. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید

بازی موبایل Deadheads به‌خوبی می‌تواند در قالب تیراندازی اول شخص، کلاس جدیدی از بازی‌های اکشن را به پلتفرم موبایل آورد. استودیو Cmune در این زمینه به‌خوبی توانسته است برای علاقه‌مندان به این آثار، بازی‌ اکشن فضایی واقع گرایانه‌ای را خلق و چالش‌های اعتیادآوری را در آن ایجاد کند.

اولین فاکتوری که با اجرای بازی جلب توجه می‌کند، گرافیک چشم‌نواز و واقع گرایانه آن است که می‌تواند روح واقعی مبارزات اکشن را القا کند و به خوبی محیط‌های جذابی را ارائه کند. این صحنه‌ها با گیم‌پلی عالی بازی همراه می‌شود و پلیر حس یک بازی اکشن تمام محور روی کامپیوتر شخصی و یا کنسول را احساس می‌کند. شاید این تعریف‌ها در ابتدا برای شما اغراقانه به نظر بیاید، اما تنها با یک‌بار انجام بازی متوجه می‌شوید که تجربه این اثر متفاوت از آن چیزی است که در ذهن خود داشته‌اید.

Deadheads

بازی به صورت آنلاین جریان دارد و شما با دیگر بازیکنان یک کلن تشکیل می‌دهید و در تورنمنت‌های جذاب و هیجان انگیز شرکت می‌کنید. بخش اصلی بازی را کارت‌ها تشکیل می‌دهند و پلیر باید بتواند در طول بازی کارت‌های مختلف را جهت دریافت اسکین کسب کند و بتواند از دیگر اتحادهای موجود در بازی هم استفاده نماید. این کلن‌ها در واقع همان اتحادهای بازی هستند که قابلیت اشتراک گذاری منابع را در بین بازیکنان فراهم می‌کنند. اگر بازی‌های استراتژیک محور پلتفرم موبایل را تجربه کرده باشید، متوجه می‌شوید که حضور در لیگ‌های مختلف و پیشرفت در سطح کاراکتر و اسلحه‌ها از مهم‌ترین بخش‌های یک بازی آنلاین است. این بازی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما برای صعود به لیگ افسانه‌ای باید عملکرد بالایی در رقابت‌ها و تورنمنت‌ها داشته باشید.

Deadheads

بازی موبایل Deadheads به خوبی ثابت می‌کند که یک بازی اکشن تمام عیار می‌تواند به زیباترین شکل ممکن روی پلتفرم موبایل پیاده سازی شود و حس و حال واقعی را به بازیکن القا کند. قطعا گرافیک واقع گرایانه و اکشن جذاب دو فاکتور عالی برای ستودن این بازی است. شما می‌توانید این بازی را برای دو پلتفرم اندروید و iOS دریافت نمایید.

دانلود بازی Deadheads


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده