// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Summoner's Greed

بازی موبایل Summoner's Greed موفق می‌شود تا با ارائه گیم پلی و گرافیک آشنای این روزهای پلتفرم موبایل، سرگرم‌کننده ظاهر شود. با زومجی همراه باشید.

پیکسیو این‌بار با انتشار بازی موبایل Summoner's Greed توانسته است تا در دل مراحل ساده و جذاب خود، چالش‌های هیجان‌ انگیزی را برای بازیکنان ایجاد کند؛ مراحلی که ریتم بسیار مشخصی دارند و شما باید به مانند بازی محبوب Plants vs Zombies اینبار هیولاهای خود را در خانه‌های دلخواه قرار داده و از نفوذ دشمنان به صندوقچه نهایی جلوگیری کنید.

Summoners Greed
Summoners Greed
Summoners Greed

ابتدا از گیم‌پلی بازی شروع می‌کنیم؛ جایی که شما بسیار ساده و روان تنها باید هیولاهای خود را که در طی مراحل و Waveهای بازی کسب می‌کنید، سر راه دشمنان قرار دهید و بتوانید در همان ابتدای حرکت آنها را از بین ببرید. دشمنان این بازی آیفون در واقع آدمک‌های مختلف با شخصیت‌های چندگانه هستند که لول‌های مختلفی دارند و می‌توانند در جایی شما را غافلگیر کرده و به سرعت از هیولاهای شما عبور کنند و به صندوقچه برسند. پس شما باید این را در نظر داشته باشید که ساده بودن گیم‌پلی دلیلی برای راحت بودن آن نیست.

Summoners Greed
Summoners Greed
Summoners Greed

موسیقی بازی چیز خاصی به دنیای بازی‌های موبایل اضافه نمی‌کند، اما به مانند گرافیک خوب و مشخص بازی، با تمام بخش‌های بازی سازگار است و توانسته تا ارتباط خوبی را با هیولاها و دشمنان بازی داشته باشد. گرافیک بازی همانطور که گفته شد، به همان سبک و سیاق بازی‌های مدرن امروزی موبایل طراحی شده است و می‌تواند تا چشم‌نواز و زیبا ظاهر شود.

چالش‌های جذاب و گاهی اعتیادآور این بازی اندروید سبب می‌شود که از آن دست نکشیده و همچنان ساعت‌ها سرگرم شوید. تنوع و زیاد بودن شخصیت‌های بازی حرف اول را در بازی می‌زند و شما هیولاها و مهارت‌های خود را می‌توانید لول‌آپ کرده و قدرت تخریب پذیری آنها را بیشتر کنید. همانطور که بالاتر نیز ذکر شد، مراحل بازی به صورت پیوسته تحت عنوان Wave دنبال می‌شوند و شما به طور پیوسته ورود آدمک‌ها را مشاهده می‌کنید. در طول بازی شما به لول‌آپ کردن هیولاها و مهارت‌های خود می‌پردازید و می‌توانید تعداد بیشتری هیولا خریده و شانس خود را برای نابودی نیروهای دشمن بیشتر کنید. ابزار کمکی مختلفی تحت عنوان Skill نیز در اختیار شما قرار دارند که گلوله آتشین، منجمدکننده و تخته سنگ‌ها از جمله آنها هستند. شاید سخت‌ترین مورد این بازی کژوال را بتوان شوالیه‌ای دانست که بعضا به بازی وارد می‌شود و با تخریب دیوار و افزایش نیروی دشمنان شما به سرعت شما را بازنده می‌کند که البته باید آمادگی رویایی با آن را داشته باشید.

Summoners Greed
Summoners Greed
Summoners Greed

بازی Summoner's Greed از آن دسته بازی‌هایی است که شما را شگفت‌زده نمی‌کند، اما با داشتن ویژگی‌های دوست‌داشتنی بازی‌های امروزی می‌تواند به شدت سرگرم‌کننده ظاهر شود و ساعت‌ها وقت شما را به خود اختصاص دهد. لینک‌های دانلود این بازی در گوگل پلی و اپ استور در ادامه قرار گرفته‌اند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Summoner's Greed


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده