نویسنده: حسین سلیمی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Harvest Moon: Light of Hope بهار آینده برای سوییچ و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

کمپانی Natsume اعلام کرد بازی Harvest Moon: Light of Hope Special Edition در ماه مه برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

اگر به یاد داشته باشید، در اوخر سال ۲۰۱۷ کمپانی Natsume به مناسبت ۲۰ سالگی سری Harvest Moon، بازی Harvest Moon: Light of Hope از این مجموعه را برای پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ معرفی کرد. حال در تازه‌ترین اخبار بازی، تاریخ تقریبی عرضه بازی مذکور برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ مشخص شد. طبق بیانیه منتشر شده، Harvest Moon Light of Hope Special Edition در تاریخی نامشخص در ماه می ۲۰۱۸ (اردیبهشت-خرداد ۹۷) برای کنسول‌های نام‌برده منتشر می‌شود و ۳۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. 

وقایع Light of Hope در یک شهر کوچک بندری پس از وقوع یک طوفان عظیم که شهر را ویران کرده دنبال می‌شود. بازیکنان باید به اهالی این بندرگاه به منظور بازسازی شهر و فانوس دریایی آن کمک کنند. به‌ علاوه بازیکنان می‌توانند به تولید محصولات کشاورزی و افزایش دام و جمع‌آوری موادی برای ساخت آیتم‌های جدید بپردازند. همچنین کاربران خواهند توانست دوستان تازه‌ای پیدا کنند و خانواده تشکیل دهند. بازی Harvest Moon: Light of Hope Special Edition شامل ویژگی‌های متنوعی‌ است که در نسخه کامپیوتر این بازی وجود ندارد.

با این حال، هنوز شرکت ناتسومه در رابطه با ویژگی‌های جدید و منحصربه‌فرد Harvest Moon: Light of Hope Special Edition صحبت نکرده، اما تاکید کرده است طی هفته‌های آینده علاوه‌بر مشخص کردن تاریخ عرضه دقیق بازی، از جزییات بیشتری نیز پرده‌برداری خواهد کرد. بازی Harvest Moon: Light of Hope در حال حاضر برای پی‌سی از طریق فروشگاه استیم در دسترس قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بازی Harvest Moon Light of Hope، شما مخاطبان عزیز زومجی می‌توانید با مراجعه به این صفحه خبرهای مرتبط به بازی مذکور را مورد بحث و بررسی قرار دهید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده