نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

بتای دوم بازی Metal Gear Survive برای کنسول ها و پی سی تایید شد

کمپانی کونامی اعلام کرد که این ماه بتای دیگری برای بازی Metal Gear Survive برگزار خواهد شد.

هیدئو کوجیما، بازی‌ساز پرآوازه و برجسته صنعت بازی‌های ویدیویی، پس از سال‌ها همکاری با کمپانی کونامی و ساخت بازی‌های مختلف از مجموعه بازی‌های Metal Gear نهایتا در سال ۲۰۱۵ از این کمپانی جدا شد و استودیو کوجیما پروداکشنز را تاسیس کرد. از این تاریخ کمپانی کونامی به‌عنوان مالک سری متال گیر تصمیم گرفت این مجموعه را بدون حضور خالق آن و در فضایی متفاوت ادامه دهد که ماحصل آن بازی Metal Gear Survive بود که در تاریخ یکم اسفندماه (۲۰ فوریه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. کمپانی کونامی اولین فاز بتای بازی Metal Gear Survive را در تاریخ ۲۸ دی تا ۱ بهمن (۱۸ تا ۲۱ ژانویه) برگزار کرد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بتای دیگری در تاریخ بیست و هفتم بهمن‌ماه (۱۶ فوریه) برگزار خواهد شد و اینبار کاربران پی‌سی نیز در کنار کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌توانند پیش از عرضه رسمی به تجربه بازی بپردازند.

Metal Gear Survive

کسانی که در زمان برگزاری اولین فاز بتا موفق به تجربه بازی Metal Gear Survive نشده‌اند، می‌توانند از تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه به مدت سه روز در هر یک از پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (از طریق استیم) برای انجام بازی اقدام کنند. بتای دوم بازی ۳ ماموریت را در ۲ نقشه در حالت کوآپ در اختیار می‌گذارد و بازیکنان می‌توانند به صورت چهارنفره و آنلاین این حالت را تجربه کنند. در جریان برگزاری فاز دوم بتا شاهد ماموریت‌های روزانه ویژه‌ای خواهیم بود و کسانی که بتای بازی را تجربه کنند، در نسخه اصلی بازی پاداش‌های مختلفی دریافت خواهند کرد که عبارتند از: پلاک FOXHOUND، هدبند با طرح Metal Gear REX و یک دستمال گردن. افرادی که نسخه بتای اول بازی را در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان دانلود کرده‌اند، نیازی به دانلود دوباره آن نخواهند داشت، اما به صورت خودکار قبل از بازی یک بروزرسانی جدید دریافت خواهند کرد.

تاریخ برگزاری: ۲۷ تا ۲۹ بهمن‌ماه

پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (استیم)

اطلاعات تکمیلی:

  • تاریخ برگزاری فاز دوم بتا ممکن است تغییر یابد.
  • برخی ویژگی‌ها ممکن است نسبت به بازی اصلی متفاوت باشد.
  • برای تجربه فاز دوم بتا به اتصال اینترنت نیاز است.
  • شما می‌توانید نسخه بتای بازی را در پلی‌استیشن 4 بدون نیاز به اشتراک پلی استیشن پلاس دانلود کنید.
  • شما برای تجربه بخش چندنفره آنلاین در ایکس‌باکس وان به اشتراک ایکس باکس لایو گلد نیاز دارید.
  • اطلاعات ذخیره‌شده به نسخه اصلی بازی منتقل نخواهد شد.
  • پاداش‌های مشارکت در بتای بازی به محض خریداری نسخه کامل Metal Gear Survive برای دانلود در دسترس خواهند بود. برای دریافت این پاداش باید از یک حساب ایکس باکس لایو یا پلی استیشن نتورک برای تجربه بتا و خریداری نسخه کامل بازی استفاده شود.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده