نویسنده: علی مطوری
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

احتمال عرضه‌ی بازی Rise & Shine روی کنسول نینتندو سوییچ

با توجه به توییت جدید استودیو Super Mega Team احتمال عرضه‌ی بازی Rise & Shine روی کنسول نینتندو سوییچ وجود دارد.

یک سال از عرضه‌ی بازی Rise & Shine روی کنسول‌های خانگی می‌گذرد و نام این بازی هم مدتی از صدر اخبار دور بوده است. اما این طور که از شواهد و توییت جدید استودیو Super Mega Team پیداست، Rise & Shine به زودی روی کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد.

Rise & Shine

توییت جدید Super Mega Team استودیو سازنده‌ی بازی Rise & Shine که چند روز پیش منتشر شد، عبارت «It's Switchalive» را در خود دارد و با توجه به اینکه Rise & Shine تنها بازی منتشر شده از این تیم است، همه‌ی گمانه‌زنی‌ها سمت این بازی می‌رود. در ادامه‌ی این توییت، طرفداران بازی سوالات زیادی در مورد جدی بودن این پروژه پرسیده‌اند و سازندگان این بازی هم در جواب اینگونه بیان می‌کنند:

ما به تازگی توسعه این پورت را شروع کرده‌ایم (devkit های این کنسول دو هفته پیش به دست ما رسید) و به دلیل برخی از مشکلات سازگاری با پلاگین یونیتی، ما هنوز خود بازی را روی کنسول اجرا نکرده‌ایم، با این‌ حال صفحه اصلی بازی امروز روی آن اجرا شد که قدم بلندی برای ما است. دلیل توییت هیجانی ما هم چیزی جز این موضوع نیست.

این روزها بازی‌های ایندی و مستقل، بازار بسیار داغی روی کنسول نینتندو سوییچ به دست آورده‌اند و معمولا خبر تایید پورت آنها از طریق توییتر منتشر می‌شود. اتفاقی که برای بازی‌های Wasteland 2 و Suicide Guy هم افتاد.

نسخه‌ی اصلی بازی Rise & Shine در سبک پلتفرمر دوبعدی بود و میانگین نزدیک به ۶۶ را از منتقدان دریافت کرد. این بازی هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دردسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده