نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

برایان فولر از ریبوت سریال Amazing Stories جدا شد

طبق خبرهای منتشر شده، برایان فولر به علت اختلاف نظر با کمپانی اپل از ریبوت سریال Amazing Stories جدا شده است.

ماه مهر امسال بود که کمپانی اپل ساخت ریبوت سریال داستان‌های شگفت‌انگیز (Amazing Stories) به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ، را رسما تایید و اعلام کرد. پس از آن برایان فولر، سازنده سریال‌هایی چون سریال Hannibal (هانیبال) و سریال American Gods (خدایان آمریکایی)، به‌عنوان سازنده این سریال رسما انتخاب و معرفی شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اپل باید به دنبال استخدام یک سازنده جدید برای ریبوت سریال Amazing Stories باشد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، برایان فولر از پروژه ساخت ریبوت این سریال جدا شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، فولر به علت اختلاف نظر و عقیده با کمپانی اپل تصمیم به جدایی از این سریال گرفته است.

فولر تصمیم داشت که نسخه جدید سریال Amazing Stories را در سبک سریال‌هایی مانند سریال Black Mirror (آینه سیاه) تولید و منتشر کند و در واقع او در نظر داشت که این سریال محتوای بزرگسالانه‌تری را داشته باشد، اما اپل تصمیم داشت که ریبوت سریال Amazing Stories محتوای خانوادگی و دوستانه سری اصلی را حفظ کند. این برای اولین بار نیست که فولر به‌خاطر اختلاف نظر و عقیده از پروژه ساخت یک سریال جدا شده است. ماه آذر امسال، فولر که به‌همراه مایکل گرین وظیفه ساخت سریال American Gods را بر عهده داشت، پروژه ساخت فصل دوم این سریال را ترک کرد. علاوه بر این، در طی سال‌های گذشته فولر با دلایلی مشابهی نیز از سریال‌های دیگری چون سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) و Dead Like Me جدا شده بود. 

Amazing Stories

در حال حاضر فولر ساخت قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال The Vampire Chronicles (وقایع‌نگاری خون آشام) را بر عهده گرفته است و به آن رایس و کریس رایس (پسر آن رایس) برای نوشتن فیلمنامه و ساخت قسمت آزمایشی این سریال کمک خواهد کرد. با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد که هارت هانسون، سازنده سریال Bones (استخوان‌ها) که دستیار فولر در سریال Amazing Stories بود، ادامه ساخت این سریال را بر عهده بگیرد؛ اما او نیز به هالیوود ریپورتر گفت که پروژه ساخت این سریال را ترک کرده است. با وجود این، ساخت و توسعه ریبوت سریال Amazing Stories توسط اپل همچنان طبق برنامه ادامه خواهد داشت و این کمپانی طی هفته‌های آینده جانشین فولر را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

سریال Amazing Stories به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ در فاصله‌ی بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۷ در ۴۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید و از شبکه‌ی NBC منتشر شد. علاوه بر اسپیلبرگ که ۳ قسمت از این سریال از جمله قسمت نخست را کارگردانی کرده، فیلمسازان سرشناس دیگری کارگردانی قسمت‌های دیگر این مجموعه را بر عهده گرفتند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مارتین اسکورسیزی، توبی هوپر، رابرت زمکیس و کلینت ایستوود اشاره کرد. سریال Amazing Stories در کنار بازخوردهای نسبتا مثبت، ۵ جایزه‌ی امی را نیز از دریافت کرده است. با وجود این، پس از تولید دو فصل از این سریال، ساخت سریال Amazing Stories متوقف شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده