// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

ویدیو‌های جدید بازی Steep به مناسبت فرارسیدن المپیک

استودیو Ubisoft Annecy به مناسبت فرارسیدن بازی‌های المپیک زمستانی، چند تریلر جدید از بازی Steep: Road to the Olympics منتشر کرد.

ماه دسامبر گذشته استودیو یوبیسافت انسی (Ubisoft Annecy) محتوای Road to the Olympics را برای بازی شبیه‌سازی ورزش‌های زمستانی خود یعنی Steep منتشر کرد. همانطور که از نام محتوا پیدا است این بسته الحاقی به مناسبت بازی‌های المپیک زمستانی PyeongChang 2018 برای Steep در نظر گرفته شده است که شامل محتویاتی همچون تجهیزات جدید، نقشه جدید و چالش‌های المپیک می‌شود.

تا برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی 2018 مدت زمان زیادی باقی‌ نمانده است؛ طوری که مراسم افتتاحیه سنتی آن فردا جمعه برگزار می‌شود. در حالی که المپیک زمستانی نسبت به سال‌های گذشته طرفداران بیشتری را به خود جلب کرده است، کمپانی یوبی‌سافت به مناسبت این موضوع چند ویدیوی جدید از بازی Steep: Road to the Olympics منتشر کرده است. سه تریلر یاد شده شامل ویدیویی با توضیحات سازندگان می‌شود که در کنار تریلر دیگری پیرامون عروسک المپیک و تریلر ورزش‌های الکترونیک Steep دیده می‌شود.

اولین تریلر که به مدت ۹ دقیقه است توضیحات توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو یوبی‌سافت را نشان می‌دهد که از انگیزه‌های خودشان برای توسعه بسته الحاقی Road to the Olympics می‌گویند. در این ویدیو همچنین سازندگان از توسعه این محتوا توضیحاتی ارایه داده‌اند و گفته‌اند که قصد دارند با این آپدیت یک تجربه واقعی را برای طرفداران المپیک به ارمغان بیاورند.

ویدیو توضیحات سازندگان پیرامون توسعه بسته الحاقی Road to the Olympics

دانلود ویدیو از آپارات

ویدیوی بعدی در مورد عروسک نماد المپیک با نام Soohorang است. برای کاربرانی که از این موضوع اطلاع ندارند باید گفت که عروسک یاد شده نماد المپیک PyeongChang 2018 است که در واقع بسیار دوست‌داشتنی نیز است. سازندگان پوششی بر پایه این نماد عروسک در بازی توسعه داده‌اند که به واسه آپدیتی به بازی اضافه شده است. ویدیوی منتشر شده که بیشتر جنبه طنزآمیز دارد اسکین جدید را در حال اسکی نشان می‌دهد.

تریلر اسکین جدید بازی Steep بر پایه نماد عروسک Soohorang

دانلود ویدیو از آپارات

آخرین ویدیو در واقع مسابقات ورزش‌های الکترونیک Steep: Road to the Olympics را نشان می‌دهد که در آن شاهد حضور بازیکنان حرفه‌ای همچون بون کراشرتودی، اسنیکس، لاکتوس، اوبزن دی‌ اف، سینوماتیک و لسبا هستیم. در ادامه می‌توانید به مسابقات الکترونیکی بازی Steep نگاهی بیندازید.

تریلر ورزش‌های الکترونیک Grand Finals بازی Steep

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Steep: Road to the Olympics هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. نسخه نینتندو سوییچ بازی Steep بیش از یک سال است که معرفی شده است و تاکنون اطلاعات زیادی پیرامون روند توسعه آن منتشر نشده است؛ از آنجا که به نظر می‌رسد که توسعه بسته الحاقی یاد شده روند ساخت این پورت را کند کرده است.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Steep در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده