نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

پروژه سریال Confederate شبکه HBO احتمالا متوقف خواهد شد

اخیرا اعلام شد که دیوید بنیاف و دی. بی. وایس در آینده‌ای نزدیک به تیم تولید سری جدید Star Wars خواهند رفت، به همین دلیل آینده سریال Confederate نامعلوم شده است.

چندی پیش در طی خبری اعلام شد که خالقان سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) یعنی دیوید بنیاف و دی. بی. وایس به تیم تولید سری جدید فیلم‌های Star Wars (جنگ ستارگان) پیوسته و نویسندگی فیلمنامه آن را برعهده خواهند داشت. به همین دلیل در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام شده که به احتمال زیاد پروژه تولید مجموعه جدید شبکه HBO یعنی سریال Confederate (هم‌پیمان) متوقف خواهد شد.

سایت خبری ددلاین در طی خبری جدید اعلام کرد که دیوید بنیاف و دی. بی. وایس بعد از به پایان رساندن کار تولید سریال بازی تاج و تخت، قرار است به سرعت سراغ پروژه تولید سری جدید فیلم‌های جنگ ستارگان و نوشتن فیلمنامه‌های آن بروند. به همین علت به نظر می‌رسد که مجموعه جدیدی که شبکه HBO قصد ساخت آن را داشت، یعنی سریال Confederate، متوقف خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار بود سریال هم‌پیمان پروژه بعدی دیوید بنیاف و دی. بی. وایس بعد از اتمام کار فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت باشد که در سال ۲۰۱۹ پخش خود را به طور رسمی آغاز می‌کند.

داستان سریال Confederate قرار بود در رابطه با خط زمانی جایگزین باشد. همچنین قرار بود اتفاقات آن در زمان سومین جنگ داخلی آمریکا (Third American Civil War) رخ دهد؛ زمانی که ایالت‌های جنوبی از پیوند و اتحادیه کناره گیری می‌کنند و به طور جدا یک کشور برای خود تشکیل می‌دهند. حال در این کشور جدید، برده‌داری نه تنها یک قانون طبیعی است بلکه «به یک نهاد مدرن تبدیل شده است». زمانی که این سریال و همچنین پروژه تولید آن معرفی شد، واکنش‌های بسیار شدیدی را از سمت مردم در پی داشت. 

دیوید بنیاف و دی. بی. وایس قرار بود در پروژه تولید این سریال، با افرادی مانند نیشل ترمبل اسپلمن تهیه کننده سریال The Good Wife و سریال Justified و مالکوم اسپلمن تهیه کننده سریال Empire  همکاری داشته باشد. کرولین استراوس و برنادت کالفیلد که تهیه کننده سریال بازی تاج و تخت بودند، قرار بود در این سریال هم به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت داشته باشند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده