نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

تصاویر خیره‌کننده‌ای از بازی Metro Exodus منتشر شد

تصاویر جدیدی از بازی Metro Exodus منتشر شده است که محیط‌های بازی، شخصیت اصلی و موارد دیگری را به نمایش در می‌آورد.

از آنجایی که کاور ماه مارس مجله گیم‌اینفورمر به بازی Metro Exodus اختصاص یافت، تنها بحث زمان بود که جزئیات بیشتری از این بازی منتشر شود و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مجموعا ۱۴ تصویر جدید از Metro Exodus از آخرین شماره از مجله گیم‌اینفورمر به بیرون درز کرده است که پیرامون و محیط‌های بازی، شخصیت اصلی داستان و بسیاری از موارد دیگر را به تصویر می‌کشد. تا جایی که به کیفیت بصری و گرافیک مربوط می‌شود، بازی Metro Exodus کاملا خیره‌کننده به نظر می‌رسد. شما می‌توانید تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید.

Metro Exodus

Metro Exodus

بازی Metro Exodus در جریان کنفرانس مطبوعاتی ایکس‌باکس در نمایشگاه E3 2017 معرفی شد. حوادث این بازی در سال ۲۰۳۶ در یک زمین پساآخرالزمانی که در اثر یک جنگ هسته‌ای در حدود ۲۰ سال پیش در ۲۰۱۳ ویران شده است، اتفاق می‌افتد. این بازی وقایع پس از داستان بازی Metro: Last Light را روایت می‌کند و به مانند دو بازی قبلی این مجموعه بازیکنان در نقش آرتیوم ۲۲ ساله قرار می‌گیرند که از مترو واقع در مسکو فرار می‌کند و با گروه Spartan Rangers عازم یک سفر به خاور دور (آسیای شرقی) می‌شود. طبق جزپیات مشخص‌شده توسط توسعه‌دهندگان، هر شهر در بازی Metro: Last Light اندازه‌ای بین سه تا چهار کیلومتر مربع خواهد داشت و این بازی با رزولوشن 4K در کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود و تریلر گیم‌پلی بازی در نمایشگاه E3 2017 روی پی‌سی اجرا شده بود. 

بازی‌های سری مترو بر اساس سری رمان‌ هایی با همین نام (Metro 2033، Metro 2034 و Metro 2035) ، نوشته‌ی دمیتری گلاخوسکی ساخته شده‌اند. با توجه به فضای حاکم بر داستان‌های گلاخوسکی، بازی Metro: Exodus نیز قرار است همچون دو بازی قبلی اتمسفر سنگین وحشت بقا را با مکانیک‌های ژانر مخفی کاری و شوتر اول شخص ترکیب کند. همچنین با نگاهی به نمایش‌های این بازی می‌توان حدس زد که در این نسخه شاهد طراحی بازتر مراحل نیز هستیم، مراحلی که آزادی عمل بیشتری را در اختیار گیمر قرار می‌دهند و به او اجازه می‌دهند چالش‌های پیش رویش را خود انتخاب کند. بازی Metro: Exodus در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.  

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده