نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

لایو اکشن سینمایی شخصیت کیم پاسیبل در دست ساخت است

به‌تازگی اعلام شده که یکی از شخصیت‌های محبوب کمپانی دیزنی یعنی کیم پاسیبل قرار است باری دیگر به جمع طرفداران خود بازگردد اما اینبار با اثری که او را روی پرده سینما می‌برد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی قصد دارد یک لایو اکشن سینمایی براساس یکی از شخصیت‌های انیمیشنی محبوبش بسازد و اخیرا مرحله انتخاب اعضای تیم بازیگری آن آغاز شده است. براساس گزارش جدید سایت خبری ورایتی، با اینکه در گذشته آثاری همچون انیمیشن Kim Possible Movie: So the Drama و انیمیشن Kim Possible: A Sitch in Time از این شخصیت ساخته و منتشر شده، اما این بار این کمپانی قصد دارد یک لایو اکشن سینمایی از آن بسازد.

فیلمنامه این لایو اکشن سینمایی قرار است توسط خالقان شخصیت کیم پاسیبل و همچنین مجموعه انیمیشنی آن یعنی مارک مک‌کورکل و باب اسکولی نوشته شود. این دو هنرمند همچنین علاوه بر نویسندگی فیلمنامه، به عنوان تهیه کننده اجرایی هم در این پروژه فعالیت می‌کنند. در این گزارش عنوان شده که جاش ای. کیگن هم به عنوان نویسنده در این پروژه حضور داشته و به اعضای تیم نویسندگی کمک خواهد کرد. همچنین زین دواین هم به مک‌کورکل و اسکولی پیوسته و به عنوان تهیه کننده اجرایی لایو اکشن سینمایی کیم پاسیبل فعالیت خواهد کرد. این اثر لایو اکشن قرار است توسط آدام بی. استاین و زک لیپافسکی، کارگردانی و تهیه کنندگی شود. 

آدام بانت معاون اجرایی کمپانی دیزنی و همچنین مسئول اصلی برنامه ریزی‌های شبکه Disney Channels Worldwide در مصاحبه کوتاه اخیر خود، درباره این پروژه و اعضایی که برای ساخت آن استخدام شده‌اند صحبت کرد:

مارک مک‌کورکل و باب اسکولی یک شخصیت جذاب و سرسخت را خلق کرده‌اند. می‌توان گفت که کودکان سرتاسر دنیا توانستند با این شخصیت ارتباط برقرار کرده و او را دوست خود بدانند. کیم پاسیبل ساخته مک‌کورکل و اسکولی، یک دختر معمولی بود که در اوقات فراغت بعد از زمان مدرسه‌اش به مبارزه با شخصیت‌های منفی شرور می‌پرداخت و خطر آنها را دفع می‌کرد. با اینکه شخصیت کیم پاسیبل قادر بود «هر کاری انجام دهد» اما تقریبا تمام کودکان و نوجوانانی که ماجراجویی‌های او را تماشا می‌کردند، در ذهن خود اینگونه می‌پنداشتند که این شخصیت انیمیشنی مو قرمز، شباهت بسیار زیادی با آنها دارد. ما سعی داریم در این لایو اکشن سینمایی، مبنای کار خود را بیشتر بر روی چالش‌های سرگرم کننده‌ای که کیم و ران را چند بعدی می‌کنند، بگذاریم. من خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام که قرار است با مارک مک‌کورکل و باب اسکولی کار کنم. همچنین ما قرار است به افراد بااستعداد و پویای جدیدی به تیم خود (یعنی همان جاش، زین، آدام و زک) و دنیایی که در واقع هر چیزی در آن ممکن (پاسیبل) است، خوش آمد بگوییم.

داستان این مجموعه، قصه ماجراجویی‌های جالب یک دانش آموز دختر دبیرستانی به نام کیم پاسیبل را حکایت می‌کند که در طی روز، دو شیفت فعالیت می‌کند. او علاوه بر زمان مدرسه و در اوقات فراغت خود، به عنوان یک قهرمان فعالیت می‌کند و سعی می‌کند دنیا را از دست افرادی مانند دکتر درکن و شیگو و شخصیت‌های منفی بسیار زیاد دیگر، نجات دهد. اگرچه کیم در این راه، انسان تنهایی نیست بلکه او در مسیر نجات دنیای خود از تیمی که با دوستان بسیار صمیمی خود تشکیل داده، کمک می‌گیرد؛ دوستانی مانند ران استاپبل (البته شاید کمک کلمه مناسبی در رابطه با این فرد نباشد)، دوست و حیوان خانگی آنها که موش صحرایی به نام روفس است و وبمستر فوق‌العاده توانمند تیم یعنی وید.

انیمیشن سریالی این شخصیت، از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ به روی آنتن تلویزیون‌ها رفت و داستان خود را در قالب ۸۶ قسمت برای مخاطبانش بازگو کرد. کریستی کارلسون رومانو صداپیشه شخصیت کیم پاسیبل، ویل فریدل صداپیشه شخصیت ران استاپبل، نانسی کارترایت صداپیشه شخصیت روفس، تاج ماوری صداپیشه شخصیت وید لود، جان دیماجیو صداپیشه شخصیت دکتر درکن و نیکول سالیوان صداپیشه شخصیت شیگو از جمله افرادی بودند که در این پروژه حضور داشته و به ایفای نقش پرداختند. مطمئنا طرفداران این شخصیت و انیمیشن سریالی آن، از شنیدن این خبر که قرار است کیم ماجراجویی‌های خود را در قالب یک رسانه جدید به نمایش بگذارد، بسیار خوشحال خواهند شد.

هنوز در حال حاضر هیچ تاریخ اکرانی برای این اثر در نظر گرفته نشده است.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده