نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷

قسمت چهارم فیلم Cloverfield در سینماها اکران خواهد شد

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی پارامونت در نظر دارد تا بر خلاف قسمت سوم، قسمت چهارم فیلم Cloverfield را در سینماهای سراسر جهان اکران کند.

در حاشیه مسابقه Super Bowl 52 که بامداد دوشنبه این هفته برگزار شد، شبکه نت فلیکس (Netflix) دو تریلر از فیلم The Cloverfield Paradox (کلاورفیلد پارادوکس) را منتشر و اعلام کرد این فیلم از هم‌اکنون در دسترس کاربران این شبکه استریم قرار گرفته است و کاربران این شبکه می‌توانند این فیلم را تماشا کنند. با وجود اینکه این فیلم نقدهای ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کرده، اما کاربران شبکه نتفلیکس استقبال بسیاری خوبی از فیلم The Cloverfield Paradox کرده‌اند. پس از انتشار این فیلم در این شبکه استریم، گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال انتشار قسمت چهارم فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) از نت‌فلیکس نیز شنیده شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت در نظر دارد تا این فیلم را طبق برنامه در سینماها اکران کند.

The Cloverfield Paradox

طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، کمپانی پارامونت در نظر دارد تا طبق برنامه قسمت چهارم فیلم Cloverfield را در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۱۳۹۷) در سینماهای سراسر جهان منتشر کند. اخیرا مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم با نام تولیدی Overlord به پایان رسیده و انتظار می‌رود که در زمان اکران نام این فیلم تغییر کند. اتفاقات این فیلم در دوران جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. مجموعه Cloverfield، یک مجموعه آنتولوژی با بودجه بسیار پایین بوده است که مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت سوم آن با مشکلات زیادی همراه بوده و اخیرا اطلاعاتی از مراحل ساخت فیلم The Cloverfield Paradox منتشر شده است. گفته شده که بودجه این فیلم پس از فیلمبرداری دوباره گسترده و تلاش برای ارتباط دادن آن به مجموعه کلاورفیلد، تا ۴۵ میلیون دلار افزایش یافته است و بدین ترتیب این فیلم به پر هزینه‌ترین قسمت این مجموعه تبدیل شده است. پیش از این، فیلم Cloverfield که با بودجه‌ای معادل ۲۵ میلیون دلار تولید و در سال ۲۰۰۸ منتشر شد، پر هزینه‌ترین فیلم این مجموعه بوده است.

با این حال، پس از نمایش اولیه فیلم The Cloverfield Paradox، تهیه کنندگان فیلم از آن رضایت نداشتند و باعث شد که جلسه فوری برگزار کنند. طبق این اطلاعات، جیم جیانوپولوس، رئیس کمپانی پارامونت‌، اخیرا به‌همراه جی جی آبرامز و تد ساراندوس، مدیر اجرایی نت‌فلیکس، جلسه‌ای را به‌عنوان طرح نجات این فیلم برگزار کردند. طبق گفته منابع نزدیک، کمپانی پارامونت و آبرامز نگران عملکرد فیلم The Cloverfield Paradox در گیشه بودند و بدین ترتیب شبکه نت‌فلیکس تنها با پرداخت کمی بیش از ۵۰ میلیون دلار توانست حقوق انتشار این فیلم را از کمپانی پارامونت بخرد. با وجود اینکه هنوز مشخص نیست که این فیلم در نهایت طبق برنامه در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) اکران خواهد شد یا خیر، اما کمپانی پارامونت همچنان حقوق انتشار فیلم The Cloverfield Paradox در بازار کشور چین و بازار خانگی را در اختیار دارد.

The Cloverfield Paradox

دانیل برول، الیزابت دبیکی، اکسل هنی، کریس اودوود، گوگو امبتا-را، ژانگ زئی و دیوید اویلوو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Cloverfield Paradox حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. داگ جونگ و اورن ایزیل کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی فیلم The Cloverfield Paradox بر عهده ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Girl Is in Trouble، بوده است. همچنین کارگردانی فیلم Overlord بر عهده جولیوس اوری، کارگردان فیلم Son of a Gun بوده است. بیلی ری، نویسنده فیلم‌هایی چون عطش مبارزه (The Hunger Games) و کاپیتان فیلیپس (Captain Phillips)، به همراه مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. وایت راسل، جوان ادپو، یاین د کست‌تکر، جیکوب اندرسون، بوکیم وودبین، پیلو اسبک و جان ماگارو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Overlord حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ب


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده