نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

آنتونیو باندراس و مایکل شین به فیلم The Voyage of Doctor Dolittle پیوستند

اخیراً مشخص شده که آنتونیو باندراس و مایکل شین هم به فیلم سفرهای دکتر دولیتل (The Voyage of Doctor Dolittle) پیوسته‌اند. با زومجی همراه باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پس از پیوستن اسامی بزرگی مثل رالف فاینس و اما تامسون به اقتباس سینمایی کتاب سفرهای دکتر دولیتل با نام مشابه، اخیراً مشخص شده که آنتونیو باندراس و مایکل شین هم در این پروژه عظیم مشارکت خواهند کرد. ظاهراً باندراس و شین در فیلم، نقش‌های لایو اکشن را بر عهده خواهند داشت و به‌ترتیب در نقش‌های یک دزد دریایی به‌اسم راسولی و شخصیتی به‌نام مادفلای قرار می‌گیرند.

در فیلم The Voyage of Doctor Dolittle، رابرت داونی جونیور هم حضور دارد و به‌جای دکتر دولیتل، دامپزشکی که به‌زبان حیوانات تکلم می‌کند، نقش‌آفرینی خواهد کرد. استیون گیگان وظیفه کارگردانی فیلم را عهده‌دار است و فیلمنامه آن را هم از پیش‌نویس تام شپارد بازنویسی کرده است. اما تامسون، تام هالند و رالف فاینس هم به‌عنوان صداگذار برخی از حیوانات سخنگو در فیلم حضور دارند. علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد که سلنا گومز هم به جمع بازیگران فیلم پیوسته است.

The Voyage of Doctor Dolittle که اقتباس سینمایی از کتاب جذاب هیو لافتینگ است، در ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (جمعه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های نقره‌ای سینماها می‌رود.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده