نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Wonderball Heroes

در بازی موبایل Wonderball Heroes به سرزمین عجایب سفر خواهید کرد و مشغول به حل پازل‌های بازی خواهید شد.

در بین بازیکنان، بازی‌های پازلی و معمایی دارای محبوبیت بالایی است و استودیوهای بازی‌سازی از محبوبیت این سبک بهترین استفاده را کرده‌اند. آنها با ساخت بازی‌های خلاقانه و خوش‌ساخت توانسته‌اند به موفقیت برسند. استودیو Moonlight یکی از این استودیوها است که با انتشار بازی موبایل Wonderball Heroes سعی کرده فضای جدیدی را برای بازیکنان به وجود بیاورد. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

Wonderball Heroes

بازی Wonderball Heroes یک بازی مفرح و جذاب است

بازی اندروید Wonderball Heroes یک بازی پازلی استاندارد است. این بازی در محیط و فضایی شبیه به سرزمین عجایب قرار دارد که با پیشروی مراحل با هرکدام از شخصیت‌های سرزمین عجایب روبرو خواهیم شد. این شخصیت‌ها هرکدام دارای قدرت خاصی هستند که در پیشبرد مراحل به کمک بازیکن می‌آیند. روند گیم‌پلی بازی Wonderball Heroes بدین‌گونه است که در هر مرحله تعدادی الماس دایره‌ای شکل سفید و قرمز وجود دارد؛ بازیکن باید با شلیک توپ‌هایی که در بالای صفحه قرار دارد، الماس‌های قرمز رنگ را از صفحه حذف کند و مرحله را به پایان برساند. لازم به ذکر است، تعداد توپ‌های هر مرحله محدود است که با تمام شدن توپ‌ها یک جان از بازیکن کم خواهد شد. پس از اینکه الماس‌های قرمز حذف شدند، تمام توپ‌های باقی‌مانده به سمت سبدهای دارای امتیازات مختلف در پایین صفحه شلیک می‌شود که باعث افزایش امتیاز مرحله و امتیاز نهایی بازیکن در آن مرحله خواهد شد. بازیکن می‌تواند امتیازات خود را از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک برای دوستان خود به اشتراک بگذارد و در جدول Leaderboards قرار بگیرد. در بازی Wonderball Heroes تعدادی بوستر (Booster) تعبیه شده است که می‌توان از آنها در پیشبرد راحت‌تر مراحل استفاده کرد.

Wonderball Heroes

بازی در سرزمین عجایب قرار دارد

گرافیک بازی آیفون Wonderball Heroes به صورت انیمیشنی طراحی شده است که طراحان، فضایی فانتزی و تخیلی را در بازی ایجاد کرده‌اند. موسیقی بازی بسیار زیبا و دلنشین است که لذت انجام بازی را دو چندان می‌کند. صداگذاری بازی به خصوص زمان حذف شدن الماس‌ها بسیار خوب کار شده است. همچنین، بازی موبایل Wonderball Heroes از سیستم خرید درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند و بازیکن می‌تواند با پول واقعی جان اضافه یا بوسترهای مختلفی را خریداری کند.

Wonderball Heroes

بازی Wonderball Heroes یک بازی مفرح و جذاب است. این بازی به کسانی که به سبک معمایی و پازلی علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌شود. گیم‌پلی چالش‌برانگیز، موسیقی دلنشین و گرافیک چشم‌نواز بازی باعث شده است که با یک بازی خوش ساخت طرف باشیم. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین این بازی هیجان‌انگیز را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Wonderball Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده