نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵

تصاویر جدید SoulCalibur VI کاراکترهای جدید بازی را نشان می‌دهد

کمپانی باندای نامکو تصاویر جدیدی را از بازی SoulCalibur VI منتشر کرد که جدیدترین شخصیت‌های معرفی شده بازی را به نمایش در می‌آورد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو تصاویر دیگری را از بازی مبارزه‌ای SoulCalibur VI منتشر ساخت. این تصاویر، جدیدترین کاراکترهای معرفی‌شده بازی یعنی Grøh ،Nightmare ،Xianghua و Kilik را به نمایش درمی‌آورد که واقعا جالب به نظر می‌رسند و واقعا جالب خواهد بود که ببینیم کاراکتر Grøh چگونه وارد دنیای سول کالیبر خواهد شد. مطمئنا در آینده کاراکترهای بیشتری به بازی راه خواهند یافت، ولی در حال حاضر تنها ۶ کاراکتر برای بازی معرفی شده است.

کمپانی باندای نامکو در جریان مراسم The Game Awards 2017 بازی SoulCalibur VI را معرفی کرد و اظهار داشت که این بازی به وسیله موتور بازیسازی آنریل انجین 4 توسعه خواهد یافت و در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. این کمپانی پس از آن در آذرماه اطلاعات بیشتری را از داستان و گیم‌پلی بازی SoulCalibur VI به اشتراک گذاشت. شما می‌توانید تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

SoulCalibur VI


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده