// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

نسخه فیزیکی بازی SteamWorld Dig 2 در حال آماده سازی است

استودیو Image & Form اعلام کرد که نسخه فیزیکی بازی SteamWorld Dig 2 را برای نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد کرد.

یکی از آثار مطرح و مستقل سال ۲۰۱۷ بازی SteamWorld Dig 2، ساخته استودیو ایمج اند فورم (Image & Form)، است. بازی مذکور که در سبک مترویدوینیا طراحی شده است، با گیم‌پلی اعتیادآور خود توانست امتیازات خوبی را دریافت کند و نمره ۸۸ را در سایت متاکریتیک به خود اختصاص دهد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کرده‌اند که قرار است نسخه فیزیکی SteamWorld Dig 2 را برای پلی ‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ آماده کنند.

استودیو Image and Form اعلام کرد که با همکاری کمپانی رایزینگ استار گیمز (Rising Star Games) نسخه فیزیکی این بازی را عرضه خواهند کرد. در کنار کارتریج و دیسک SteamWorld Dig 2، نسخه فیزیکی این بازی شامل یک پوستر هنری دو طرفه می‌شود که به گفته سازندگان، دارای طرح‌هایی هنری است که پیش‌تر دیده نشده‌اند.

SteamWorld Dig 2

تاریخ دقیق عرضه نسخه فیزیکی بازی SteamWorld Dig 2 هنوز مشخص نشده است، اما سازندگان در بیانیه‌های خود از عرضه آن در تاریخ نامشخصی از اواخر بهار ۹۷ خبر داده‌اند. نسخه فیزیکی بازی برای عرضه در آمریکای شمالی و اروپا برنامه‌ریزی شده است. بریجان سگورگریسون، مدیر عامل استودیو ایمج‌ اند فورم، به مناسبت معرفی نسخه فیزیکی بازی SteamWorld Dig 2 اظهار خوشحالی کرد و گفت:

ما از بازخورد انجمن‌های این بازی بسیار خشنود هستیم. نسخه جدید مجموعه SteamWorld موفقیت بزرگی را برای ما به ارمغان آورد و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم. بسیاری از طرفداران این مجموعه خواهان نسخه فیزیکی آن شده‌اند و از این‌رو بسیار خوشحال هستم که اعلام کنم که با همکاری Rising Star Games نسخه فیزیکی این بازی را به دست طرفداران خواهیم رساند. ضمنا آیتم‌های انحصاری ویژه‌ای را نیز ضمیمه نسخه فیزیکی این بازی کرده‌ایم.

در خبر‌های دیگر، سازندگان پس از پورت کردن بازی SteamWorld Dig 2 روی نینتندو سوییچ در ماه دسامبر گذشته، با همکاری Zoink Games و تاسیس استودیو Thunderful Games اولین نسخه بازی SteamWorld Dig را برای کنسول نسل هشتم نینتندو نیز توسعه دادند.

در عکس پایین می‌توانید تصویر نسخه فیزیکی بازی SteamWorld Dig 2 را برای PS4 و Switch مشاهده کنید. بازی مذکور هم‌اکنون برای پلی ‌استیشن 4 و پی سی، مک، لینوکس، نینتندو سوییچ و پلی استیشن ویتا در دسترس است و نسخه فیزیکی آن نیز در اواخر بهار ۹۷ برای پلی‌استیشن 4 و سوییچ منتشر می‌شود.

steamworld dig 2

steamworld dig 2


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده