نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

احتمالا بازی Metroid Prime 4 توسط استودیو سنگاپور نامکو ساخته می‌شود

به نظر می‌رسد که بازی Metroid Prime 4 توسط استودیو سنگاپور باندای نامکو در حال توسعه است.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا معمای نامعلوم بودن هویت توسعه‌دهنده بازی Metroid Prime 4 حل شده است که به موجب آن شاهد خبرهای بزرگ دیگری نیز هستیم.

کمپانی نینتندو در جریان نمایشگاه E3 2017 بازی Metroid Prime 4 را معرفی کرد و از آن زمان طرفداران خواستار معرفی استودیو سازنده بازی هستند. با وجود اینکه زمان زیادی از معرفی بازی می‌گذرد، اما نینتندو اصلا درباره این پروژه صحبت نکرده است و تا به امروز خبر جدیدی از بازی به گوشمان نرسیده است.

حال یکی از کاربران یوتیوب با نام Doctre81 نشانه‌هایی از یک بازی انحصاری نینتندو سوییچ در سبک تیراندازی اول شخص در پروفایل لینکداین شعبه سنگاپور باندای نامکو یافته است. توضیحات این شغل که در حال حاضر حذف شده است، از یک بازی معرفی نشده در سبک تیراندازی اول شخص خبر می‌داد که به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است.

این همچنین اولین اشاره‌ به بازی Ridge Racer 8 بود که ظاهرا یکی دیگر از بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ خواهد بود. اگر چه با مشاهده عبارت «پروژه‌ی معرفی نشده در سبک تیراندازی» نمی‌توان بلافاصله به یاد بازی Metroid Prime 4 افتاد، اما زمانی که این اطلاعات کنار شایعات قبلی که از توسعه بازی توسط باندای نامکو خبر می‌داد قرار می‌گیرند، شرایط تغییر می‌کند.

این موضوع فهرست ما را به تیم سنگاپور باندای نامکو محدود می‌کند که از کارمندان سابق کمپانی لوکاس‌آرتز تشکیل شده است. برخی از این توسعه‌دهندگان روی بازی لغو شده Star Wars 1313 و برخی دیگر روی بازی‌های کلاسیک کار می‌کردند و روی پروفایل چندین نفر از آنها عبارات «آی‌پی معرفی نشده هیجان‌انگیز» و «در حال کار روی آی‌پی معرفی نشده مشهور» دیده می‌شود.

تا به حال خبر توسعه بازی Metroid Prime 4 توسط استودیو سنگاپور باندای نامکو تایید نشده است و باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده