نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

انتشار ویدیوهایی از شخصیت های فیلم Accident Man

کمپانی سونی پیکچرز اخیرا ویدیوهایی را از فیلم مرد حادثه (Accident Man) منتشر کرده که در آن، شخصیت‌های فیلم را معرفی می‌کند.

به‌تازگی بخش خانگی کمپانی سونی پیکچرز نسخه خانگی فیلم Accident Man را که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در بازار آمریکای شمالی منتشر کرد. نسخه خانگی این فیلم در بازار بریتانیا قرار است در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۱۸ (۲۷ فروردین ۱۳۹۷) منتشر شود. فیلم Accident Man داستان شخصیتی به‌نام مایک فالون را به عنوان یک قاتل سرسخت روایت می‌کند که روش‌های متفاوتی را برای مبارزه با پلیس دارد و به همین دلیل مشتریان و کسانی که با او کار می‌کنند، او را تحسین می‌کنند. او در کارش بهترین است، اما زمانی که معشوقه او به دنیای زیرزمینی لندن کشیده می‌شود و توسط اعضای آن به قتل می‌رسد، حال فالون مجبور است که زندگی عادی خود را کنار بگذارد تا کسانی که معشوقه او را به قتل رسانده‌اند، پیدا کند و انتقامش را از آن‌ها بگیرد. شما در ادامه می‌توانید این ۶ ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

اسکات ادکینز در نقش مایک فالون، اشلی گرین در نقش چارلی آدامز، ری استیونسون در نقش بیگ ری، مایکل جی وایت در نقش میک، ری پارک در نقش مک، دیوید پیمر در نقش میلتون، پری بنسون در نقش فینیکی فرد، امی جانستون در نقش جین د ریپر، نیک موران در نقش لئونارد کنت و راس اوهانسسی در نقش کارنیج کلیف، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Accident Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم اکشن بر عهده جسی وی جانسون بوده است و استو اسمل و اسکات ادکینز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته‌اند. فیلم Accident Man اقتباسی از کامیک به همین نام اثر پت میلز و تونی اسکینر است. مجموعه کامیک Accident Man بخشی از دنیای کامیک Toxic است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده