// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

یک بازی آرکید از مجموعه Tomb Raider در آستانه اکران فیلم عرضه خواهد شد

بر اساس تصاویر غیر رسمی، یک دستگاه آرکید با محوریت بازی Tomb Raider به بهانه نزدیک شدن به زمان اکران فیلم، عرضه خواهد شد.

فیلم Tomb Raider جدیدترین و شاید یکی از مهم‌ترین اقتباس‌های ویدیوگیمی در سینمای هالیوود به‌شمار می‌رود که کمتر از ۴۰ روز تا موعد اکرانش باقی مانده است. جدا از اینکه این فیلم هم همانند دیگر اقتباس‌های ویدیوگیمی شکست می‌خورد یا به یک موفقیت غیرمنتظره تبدیل می‌شود، باید به شایعات و تصاویر لو رفته از یک نسخه جدید از بازی Tomb Raider اشاره کنیم که گویا قرار است قبل از اکران فیلم در دسترس قرار بگیرد. البته این بازی فقط یک دستگاه آرکید است و فعلا خبری از Shadow of the Tomb Raider که همه ما منتظر رونمایی‌اش هستیم، نیست.

به ادعای سایت Arcade Heroes و بر اساس تصاویری که در سایت ردیت منتشر شده است، گویا دستگاهی آرکید با یک بازی در سبک شوتر قرار است در رستوران‌های زنجیره‌ای کمپانی Dave & Busters نصب شود و احتمالا گیم‌پلی آن بیشتر از آن‌که به سمت ماجراجویی متمایل باشد، یک شوتر چهار نفره است که البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات آن در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد قرار است بازیکنان در بخش‌هایی اکشن و پربرخورد، با دشمنان مبارزه کرده و لارا کرافت را از مخمصه فراری دهند.

تصویر زیر توسط کاربری به نام HellaPancakeSwitch در سایت ردیت منتشر شده است و جدا از اینکه چرا کلمه Coming Soon به صورت برعکس نوشته شده است، ما را بیشتر با ظاهر این دستگاه آرکید و کنترلرهای آن آشنا می‌کند. تصویر دوم اما با نشان دادن صفحه‌ای که احتمالا مربوط به تنظیمات بازی است، اطلاعات بیشتری در مورد گیم‌پلی آن در اختیار می‌گذارد. اول اینکه بازی احتمالا دارای سه بخش خواهد بود و مهم‌تر از آن، با توجه به واژه Cinematic، احتمالا میان‌پرده‌هایی نیز برای بازیکنان به نمایش در می‌آید.

Tomb Raider Arcade

Tomb Raider Arcade

علاوه بر این‌ها، تصویر زیر نیز پوستری تبلیغاتی برای بازی آرکید کمپانی Dave & Busters محسوب می‌شود که به وضوح نشان می‌دهد احتمالا تا چند هفته دیگر، شعبه‌های مختلف این رستوران زنجیره‌ای میزبان این دستگاه بازی جدید خواهند بود. همچنین، جمله زیر روی این پوستر تبلیغاتی حک شده است:

فیلم Tomb Raider را تماشا کنید و سپس بازی آرکید جدید آن را تجربه کنید.

Tomb Raider Arcade

این اولین بار نیست که قبل از اکران رسمی یک فیلم، دستگاه آرکیدی برای آن تدارک دیده می‌شود، اما در مورد لارا کرافت و توم رایدر قضیه کمی متفاوت است؛ چرا که خود فیلم از جنس بازی و برخاسته از دنیای ویدیوگیم است و بنابراین تجربه نسخه آرکید آن نیز می‌تواند هم برای گیمرها و هم برای فیلم‌بازها جالب باشد. به هر حال این هم نسخه‌ای از بازی Tomb Raider محسوب می‌شود، هر چند که گیمرها به دنبال معرفی پرچمدار بعدی این سری از سوی اسکوئر انیکس هستند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده