نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

Bandai Namco احتمالا در حال ساخت یک بازی شوتر برای سوییچ است

باندای نامکو که پیش‌تر از علاقه‌ خود به کار روی بازی‌های انحصاری برای نینتندو سوییچ صحبت کرده بود، حالا درصدد است بازی جدید شوتر اول شخص خود را برای این کنسول منتشر کند.

به نظر می‌رسد که Bandai Namco، ناشر ژاپنی، در حال کار روی یک بازی شوتر اول شخص/ماجراجویی جدید است که قرار است در انحصار نینتندو سوییچ باشد. یکی از توسعه‌دهندگان استودیوی‌ سنگاپور باندای نامکو روی صفحه LinkedIn خود نوشت که آن‌ها در حال کار روی یک «IP معرفی نشده در سبک شوتر اول شخص/ماجراجویی و انحصاری نینتندو سوییچ» هستند.

این واقعیت که باندای نامکو تاکنون فعالیت چشم‌گیری در زمینه‌ی ساخت بازی‌های شوتر اول شخص نداشته است، جذابیت این مسئله را که این ناشر در حال ساخت بازی انحصاری در این ژانر برای نینتندو سوئیچ است دوچندان می‌کند. باندای نامکو در سال ۲۰۱۷ بازی شوتر Get Even را منتشر کرد. با این حال، باندای بیشتر با آثار خود در ژانرهای دیگر معروف است؛ آثاری از جمله سری‌های Dragon Ball ،Dark Souls و Tekken.

get even

تصویری از بازی Get Even محصول باندای

در خلاصه‌ی یکی از گزارشات مالی باندای نامکو در آبان ماه سال گذشته، مدیریت این شرکت از تخصیص منابع بیشتری به ساخت بازی‌های نینتندو سوئیچ خبر داد. به گزارش Wall Street Journal، میتسواکی تاگوچی صراحتا گفته است:

شرم آور است، اما ما هیچوقت فکر نمی‌کردیم نینتندو سوئیچ به این سرعت پذیرفته شود.

صفحه استخدام شعبه سنگاپور باندای نامکو حداقل پنج جای خالی دارد. با این حال، هیچکدام بیانگر این نیستند که کاندیداها قرار است روی چه اثری کار کنند. آگهی‌های استخدام حاکی از آن است که این شرکت دنبال افرادی با سابقه‌ی کار روی بازی‌های AAA است.

در حال حاضر یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی که قرار است توسط باندای نامکو برای نینتندو سوئیچ عرضه شود، Dark Souls: Remastered است که حوالی اردیبهشت ماه سال آینده منتشر خواهد. این بازی به همراه دی ال سی Artorias of the Abyss و با نرخ فریم و وضوح تصویر بهتر به این کنسول خواهد آمد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده