نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

‌وان‌استور؛ فروشگاهی مختص به ایکس ‌باکسی های ایران است

فروشگاه وان استور همان فروشگاهی است که هر طرفدار ایکس‌‌ باکس انتظارش را می‌کشید؛ فروشگاهی مملو از انواع ایکس باکس و لوازم جانبی مربوط به این کنسول بازی!

فروشگاه وان‌استور با هدف تسهیل خرید کنسول‌های مایکروسافتی، اعم از ایکس باکس وان اس، ایکس باکس وان ایکس و انواع باندل‌های موجود برای این کنسول، افتتاح شده است. فروشگاه وان‌استور به تمام عشاق بازی‌های ویدیویی این امکان را می‌دهد تا با ارزان‌ترین قیمت ممکن و تسهیلاتی همچون امکان خرید قسطی محصولات، کنسول موردنظر خود را خریداری کرده و جدیدترین بازی‌های نسل هشتم را با بهترین کیفیت ممکن تجربه کنند.

تمامِ محصولاتی که در این فروشگاه فروخته می‌شوند، با گارانتی یک ساله وان‌استور در دسترس قرار می‌گیرند؛ از این‌رو کاربران می‌توانند از اصالت کالاهای موجود در این فروشگاه اطمینانِ خاطرِ کامل داشته باشند.

همان‌طور که بالاتر اشاره شد، کاربران می‌توانند تمامی محصولات وان‌استور را به صورت قسطی خریداری کنند؛ بله درست شنیدید، به‌صورت قسطی می‌توانید صاحب کنسول بازی مایکروسافت شوید. چه‌چیزی بهتر از آنکه با پرداخت مبلغی اندک به‌صورت ماهیانه، کنسول ایکس باکس وان را به خانه‌تان بیاورید.

البته محصولات ایکس باکسی وان‌استور تنها به کنسول ایکس باکس خلاصه نمی‌شود و شما می‌توانید به وسایل جانبی، بازی‌های فیزیکی، اشتراک گلد، اشتراک گیم‌پس (به‌زودی) و... دسترسی داشته باشید.

وان‌استور تنها فروشگاهی است که به‌صورت تخصصی به فروش محصولات مایکروسافت در ایران می‌پردازد. محصولات این فروشگاه تنها به ایکس باکس خلاصه نمی‌شود و همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، کاربران محترم می‌توانند محصولات ممتازی چون سرفیس بوک ۲، سرفیس لپ‌تاپ، سرفیس پرو، سرفیس استودیو و هر محصولی را که به مایکروسافت مربوط می‌شود، خریداری کنند.

حتی لوازم جانبی‌ای نظیر ماوس و کیبورد، قلم سرفیس و سرفیس دایل که توسط مایکروسافت تولید شده، در این فروشگاه در دسترس قرار دارد.

امکانات فروشگاه وان‌استور

  • گارانتی یک‌ساله برای تمام محصولات
  • ۷ روز ضمانت تست و تعویض کالا
  • وین‌بن (بن تخفیف به ازای هر خرید)
  • مشاوره با متخصصین فروشگاه قبل، حین و بعد از خرید
  • امکان خرید قسطی تمام محصولات
  • و ...

ضمنا در صورتی که محصول مورد نظر خود را پیدا نکردید، کافیست تا از طریق فرم درخواست محصول، محصول مورد نظر خود را درخواست کنید تا در کم ترین زمان ممکن، محصول مورد نظر شما در فروشگاه وان استور موجود شود.

وقت را هدر ندهید، همین الان به فروشگاه وان‌استور مراجعه کرده و خودتان را از مزایای خرید وان‌استور بهره‌مند کنید (;

رپورتاژ آگهی وان استور

کانال وان استور در تلگرام  |  اینستاگرام وان استور

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده