نویسنده: علی مطوری
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴

مدل جدید هدست گلد پلی استیشن ماه آینده عرضه خواهد شد

سونی رسما اعلام کرد که نسخه جدیدی از هدست گلد پلی‌استیشن را به بازار عرضه خواهد کرد.

هدست گلد سونی که در رنج قیمت متوسط قرار دارد، اولین بار هفت سال پیش به بازار عرضه شد و حالا بعد از گذشت این مدت طولانی، بلاخره شاهد مدل جدیدی از آن خواهیم بود. این هدست همچنان در همان رنج ۱۰۰ دلاری قرار دارد و این بار بالشتک‌های آن، طراحی ضخیم و راحت‌تری دارند. طراحی جدید هدست گلد آن را بیشتر از قبل به ساختار هدست گران قیمت سونی یعنی نسخه‌ی پلاتینیوم (سونی پلی استیشن پلاتینیوم) نزدیک کرده است و از دیگر تغییرات ایجاد شده در آن، می‌توان به حذف شدن رنگ آبی در زیر هدبند و همچنین نبود میانه‌هایی که اجازه تا کردن هدست را به کاربران می‌داد، اشاره کرد.

Gold Wireless Headset

استیو شوارتز، مدیر بازاریابی محصولات سونی، بهبود دادن بالشتک‌های این هدست را مناسب برای استفاده‌‌های طولانی می‌داند و همچنین اضافه می‌کند که قابلیت‌هایی مانند صدای فراگیر مجازی 7.1 و میکروفن ضد نویز همچنان در این نسخه وجود دارند. محتویات پکیج نسخه جدید هم تغییری نکرده است و کابل ۳.۵ میلیمتری که این هدست را با PlayStation VR و موبایل‌ها سازگار می‌کند به همراه دانگل USB در جعبه این هدست گنجانده شده‌اند.

برای استفاده بهتر از نسخه جدید هدفون سونی گلد، اپ PlayStation Headset Companion روی گوشی‌های هوشمند قابل دانلود است و می‌تواند حالت‌های شخصی‌سازی شده‌ی بیشتری را در اختیار شما قرار بدهد. این هدست چند هفته‌ی دیگر وارد بازار خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده