// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Hooked Inc: Fisher Tycoon

بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon اثر اعتیادآوری است که گرافیک چشم‌نواز و گیم‌پلی پرشاخ و برگش شما را مدت‌ها سرگرم می‌کند.

بازی‌های اعتیادآور و استودیوهایی که قصد ساخت چنین بازی‌هایی را دارند، از روش‌های مختلفی برای چسباندن گوشی موبایل به دست بازیکنان خود برای مدت طولانی استفاده می‌کنند. برخی از آن‌ها مثل کمپانی سوپرسل سراغ ساخت یک اثر تمام آنلاین می‌روند، برخی دیگر سعی می‌کنند با طراحی یک بازی رکوردزنی شما را دائما برای ثبت یک رکورد جدید و رقابت با گیمرهای سرتاسر جهان وسوسه کنند و دسته سوم نیز گیم‌پلی‌ای پی‌ریزی می‌کنند که شما را برای دیدن چیزهای جدید مشتاق‌تر می‌کنند و بدین ترتیب مجبور می‌شوید برای رسیدن به یک هدف جدید، ساعت‌ها به انجام یک کار تکراری مشغول شوید و البته از این کار لذت هم ببرید. بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon جزو همین دسته سوم است و آن را می‌توان یک الگوبرداری ماهرانه از آثار استودیو Tapps Games دانست.

Hooked Inc: Fisher Tycoon
Hooked Inc: Fisher Tycoon
Hooked Inc: Fisher Tycoon
بازی با گرافیک هنری چشم‌نواز، استفاده از رنگ‌های روشن و صداگذاری بادقت و ظریفش تجربه دلنشینی به مخاطب تقدیم می‌کند

در بازی اندروید و آیفون Hooked Inc: Fisher Tycoon شما در نقش یک ماهیگیر قرار دارید که باید با صید ماهی‌های کوچک و بزرگ پول بیشتری به‌دست آورید و سپس قایق خود را ارتقا دهید یا به سمت اقیانوس‌ها یا دریا‌های جدیدی حرکت کنید. تنها کاری که انگشتان شما روی صفحه نمایش گوشی انجام می‌دهند، حرکت از این طرف به آن طرف و ضربه زدن به ماهی‌های زیر آب است، اما بازی شما را گاها با آبزیان بسیار بزرگ‌تری روبرو می‌کند که شکارشان به این راحتی هم نیست. چیزی که این بازی را به یکی از بهترین و اعتیادآورترین آثاری که در موبایل تجربه کرده‌ام تبدیل می‌کند، شاخ و برگی است که سازندگان به آن داده‌اند و باعث شده‌اند حتی زمانی که در حال بازی نیستید هم به آن فکر کنید. در واقع شما با الماس‌هایی که به‌دست می‌آورید، می‌توانید افراد جدیدی برای خود استخدام کنید تا زمانی که بازی را بسته‌اید، کارکنان‌تان برای شما پول جمع کنند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی مربوط به ارتقا قایق است که شاید اصلی‌ترین انگیزه بازیکن برای ادامه بازی هم باشد. هر چقدر که قایق شما پیشرفته‌تر باشد، فاکتورهای بیشتری روی صید ماهی اثرگذار خواهد بود و ارتقا هر یک از آن‌ها به معنی دسترسی به پول بیشتر است. از طرفی نیز انگیزه مهم دیگری برای پیشرفت، راه‌یابی به دریاهای جدید است که ماهی‌های گران‌قیمت‌تری دارند و کسب درآمد را برای شما راحت‌تر می‌کنند.

همه این امکانات جالب بازی زمانی جذاب‌تر می‌شود که با فاکتوری به نام تجربه آشنا می‌شوید. تمامی تلاش‌های شما حتی بالاتر از پول، به‌دست آوردن تجربه است. شما در هر لحظه از ماجراجویی خود، می‌توانید با فشردن یک دکمه تمام تجربه‌ای که در این مدت کسب کرده‌اید را به ماهیگیر خود اعمال کنید. با این کار همه پیشرفت‌ها صفر شده و دوباره بازی را از اول شروع خواهید کرد، اما با این تفاوت که هر چقدر تجربه شما بیشتر باشد، بسیار ماهرتر از قبل خواهید شد و می‌توانید خیلی سریع‌تر به همان میزان پیشرفت کرده و حتی به مراتب بالاتری برسید. با چنین گیم‌پلی جالبی، سازندگان تا مدت زیادی شما را پای بازی نگه می‌دارند و به معنای واقعی کلمه بازیکن را به بازی خود معتاد می‌کنند.

Hooked Inc: Fisher Tycoon
Hooked Inc: Fisher Tycoon
Hooked Inc: Fisher Tycoon

با وجود طراحی خوبی که گیم‌پلی بازی دارد، Hooked Inc: Fisher Tycoon نمی‌توانست اثر موفقی باشد اگر گرافیک هنری چشم‌نواز و صداگذاری لذت‌بخش آن به این زیبایی پیاده‌سازی نمی‌شد. صدای آرامش‌بخش آب، همراه با موسیقی آرام و ملایمی که نواخته می‌شود و همچنین رنگ‌بندی شاد و دیدنی محیط، تجربه بسیار ماندگاری را برای‌تان به ارمغان می‌آورد که نه به این راحتی فراموش می‌شود و نه به این راحتی اجازه می‌دهد که از فکر بازی بیرون بیایید. برای دانلود بازی آیفون و اندروید Hooked Inc: Fisher Tycoon می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده