// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

تریلر گیم پلی لاک پشت های نینجا در بازی Injustice 2 به زودی منتشر می‌شود

استودیو NetherRealm اعلام کرد که گیم‌پلی لاک‌پشت‌های نینجا در بازی Injustice 2 را در کانال توییچ خود به معرض نمایش قرار می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم (NetherRealm) اعلام کرد که اولین ویدیوی گیم پلی لاک پشت‌ های نینجا را که قرار است به بازی Injustice 2 اضافه شوند، هفته جاری به نمایش خواهد گذاشت.

سازندگان با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر بازی Injustice 2 اعلام کردند که در استریم واچ‌تاور، گیم‌پلی لاکپشت‌های نینجا را نشان خواهند داد. استریم یاد شده در کانال توییچ NetherRealm در تاریخ ۷ فوریه (۱۹ بهمن‌ماه) ساعت ۰۰:۰۰ بامداد به وقت تهران (۱۵:۰۰ به وقت زمان استاندارد مرکزی) پخش می‌شود. سازندگان وعده داده‌اند که همانند تریلر پیشین که در همین کانال منتشر شد ویدیویی نیز از کاراکتر جدید بازی اینجاستیس 2 به نمایش بگذارند. در ادامه می‌توانید توییت سازندگان را مشاهده کنید:

روز چهارشنبه به استریم ویژه واچ‌تاور با حضور لاکپشت‌های نینجا ملحق شوید!

استریم واچ‌تاور می‌تواند به بسیاری از سوال‌های طرفداران پیرامون چگونگی مکانیک حضور چهار لاک‌پشت نینجا به‌طور همزمان در بازی، پاسخ دهد. تا به امروز تنها اطلاعاتی که از گیم‌پلی این کاراکتر‌ در اختیار داریم مربوط به عکسی می‌شود که اد بون (Ed Boon) در توییتر خود منتشر کرده و عبارت «همکاری تیمی» را در آن نوشته است. در ادامه می‌توانید عکس یاد شده را مشاهده کنید.

injustice 2

کاراکتر‌های داناتلو، لئوناردو، مایکل‌آنجلو و رافائل در قالب یک مبارز به واسطه بسته الحاقی Teenage Mutant Ninja Turtles به بازی Injustice 2 اضافه می‌شوند. سازندگان در حال حاضر تاریخ راه‌یابی این کاراکتر به بازی را مشخص نکرده‌اند، اما اطمینان داریم که سال جاری میلادی کاراکتر‌های یاد شده در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و کاربران می‌توانند آنها را جداگانه به بازی اضافه کنند یا اینکه با خریداری بسته Fighter Pack 3، از دو کاراکتر Atom و Enchantress نیز در کنار لاک‌پشت‌های نینجا بهره‌مند شوند.

بازی Injustice 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. بازی مبارزه‌‌ای استودیو ندررلم در صورت دارا بودن سیزن پس شامل ۳۸ کاراکتر می‌شود که اگر هر یک از لاکپشت‌های نینجا را نیز به طور جداگانه شمارش کنیم می‌توان گفت که ۴۱ کاراکتر در این بازی حضور دارند.

بازی Injustice 2 در زومجی نمره ۹ را دریافت کرد و در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Injustice 2 یکی از پرمحتواترین بازی‌های مبارزه‌ای چند سال اخیر است که طرفداران سری بازی‌های مبارزه‌ای را می‌تواند مدت‌ها سرگرم کند. قهرمان‌ها و ضد‌قهرمان‌ها با جزئيات عالی، بخش داستانی غنی و حالت‌های مختلف همچون مولتی‌ورز، این بازی مبارزه‌ای را به یک اثر بی‌نقص و باارزش تبدیل کرده است. اینجاستیس 2 نه‌تنها یک اثر فوق‌العاده برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای و دنیای دی‌سی است، بلکه افرادی را که قصد دارند برای اولین بار پا به دنیای این سبک بگذارند نیز برای تجربه آن دعوت می‌کند.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده