نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

پوستر جدید فیلم Deadpool 2 منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدید فیلم مورد انتظار ددپول ۲ (Deadpool 2) با بازی رایان رینولدز، را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Deadpool 2 منتشر شده است. در این پوستر که توسط رایان رینولدز منتشر شده، تنها شخصیت ددپول در میان انبوهی از گلوله دیده می‌شود. این پوستر در واقع اشاره‌ای به فیلم Flashdance (فلش‌دنس) با بازی جنیفر بیلز، دارد که شخصیت ددپول مانند شخصیت الکس روی صندلی قرار گرفته و به‌جای آب، شاهد بارش گلوله روی این شخصیت دنیای کامیک مارول هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Deadpool 2 Poster

اسفند سال گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر فیلم Deadpool 2 را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر غیر رسمی از این فیلم بودیم. دومین تریلر دنباله فیلم Deadpool (ددپول) در ماه آبان امسال منتشر شد که در این تریلر نظاره‌گر اولین تصاویر رسمی این فیلم بودیم. با این حال، این فیلم بخشی از نمایش‌های مسابقه Super Bowl 52 نبود، اما قرار است به‌زودی تریلر جدید این فیلم منتشر شود. طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، تریلر جدید فیلم Deadpool 2 که احتمالا نام رسمی آن تغییر خواهد کرد، همزمان با اکران فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) منتشر خواهد شدفیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود که در تریلر جدید فیلم Deadpool 2 شاهد تصاویر رسمی بیشتری از این فیلم مورد انتظار باشیم و حتی پیش‌بینی می‌شود که از نام رسمی این فیلم نیز رونمایی شود. 

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) بوده است. همچنین مانند فیلم اول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Deadpool 2 در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اما ماه گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم از جلو افتادن اکران این فیلم خبر داد. فیلم Deadpool 2 اکنون قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. بدین ترتیب این فیلم قرار است یک هفته پیش از اکران فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) و دو هفته پس از اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)، منتشر شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده