نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

مدت زمان رسمی فیلم Black Panther اعلام شد

سرانجام مارول مدت زمان رسمی فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول (Marvel) رسما مدت زمان رسمی فیلم Black Panther را تایید و اعلام کرده است و مدت زمانی رسمی این فیلم قرار است بیش از دو ساعت باشد. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت هیئت رده‌بندی سنی فیلم‌های بریتانیا منتشر کرده، مدت زمان رسمی فیلم Black Panther دو ساعت و ۱۴ دقیقه یا به عبارتی دیگر ۱۳۴ دقیقه خواهد بود. این در حالی است که اخیرا برخی از منتقدان پس از نمایش این فیلم به آن واکنش نشان داده‌اند که این واکنش‌ها بسیار مثبت به نظر می‌رسد. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت راتن تومیتوز منتشر کرده، امبارگو نقدهای فیلم Black Panther قرار است ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب برداشته شود و پس از آن انتظار می‌رود که سایت‌های معتبر سینمایی و سرگرمی به مرور نقدهای خود را ثبت و منتشر کنند.

با این حال، گروهی از طرفداران دنیای دی سی (DC) در نظر داشتند تا با دادن نمره‌های منفی و پایین باعث ضربه زدن به عملکرد فیلم Black Panther در گیشه شوند که در حال حاضر وب‌سایت راتن تومیتوز و فیسبوک با این گروه برخورد کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود که این فیلم در چهار روز نخست اکران خود در President's Day، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کند. علاوه بر این، فروش کلی فیلم Black Panther حدود ۴۰۰ میلیون دلار در بازار آمریکای شمالی پیش‌بینی شده است. اواخر ماه مهر امسال، مارول دومین تریلر رسمی فیلم Black Panther را منتشر کرده بود. همچنین ماه گذشته نیز مارول تریلر پایانی این فیلم را منتشر کردکارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.

Black Panther

چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده