نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

نقش گریس فولتون در فیلم Shazam تایید شد

چندی پیش حضور گریس فولتون، بازیگر فیلم Annabelle: Creation در فیلم شزم (Shazam) توسط کمپانی برادران وارنر اعلام شده بود که به‌تازگی نقش او در این اثر مشخص شد.

چندی پیش کمپانی برادران وارنر با انتشار تصاویر مطبوعاتی جدیدی، آغاز رسمی تولید جدیدترین اثر ابرقهرمانی خود یعنی فیلم Shazam (شزم) را اعلام کرد. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که طرفداران می‌توانند انتظار شنیدن خبرهای جدیدی را درباره این اثر محبوب خود داشته باشند. یکی از این خبرها به‌تازگی منتشر شده و حاکی از آن است که نقش قطعی یکی از بازیگران محبوبی که سابقا حضور او تایید شده بود، به‌طور رسمی اعلام شده است. 

بعد از اینکه ماه‌ها طرفداران حدس و گمان‌های مختلفی درباره نقش گریس فولتون زده بودند، حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش مطبوعات کمپانی برادران وارنر و تیم تولید فیلم شزم به طور رسمی اعلام کردند که فولتون قرار است در این اثر نقش شخصیت مری مارول را ایفا کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از شخصیت مری مارول هیچ شناختی ندارید، اطلاعات رسمی‌ای که توسط تیم منتشر شده به شما کمک خواهد کرد:

این کاراکتر ابتدا در ماه دسامبر سال ۱۹۴۲ معرفی شد. شخصیت مری مارول در واقع خواهر دوقلوی بیلی بتسون است که درست همانند بیلی توانسته همان قدرت‌های ابرانسانی مخصوص را به‌دست آورد.

در سلسله‌ی سری کتاب کامیک New 52 (سری کتابی که به نظر می‌رسد بخشی از شخصیت شزم از آن برگرفته شده است)، کاراکتر مری مارول با نام مری برامفیلد شناخته می‌شده است. در این نسخه، مری برامفیلد خواهر ناتنی بیلی است که از بچگی با خانواده آنها بزرگ شده و در قدرت‌های ابرانسانی بیلی شریک می‌شود.

گریس فولتون پیشتر هم سابقه همکاری با کارگردان فیلم شزم یعنی دیوید اف سندبرگ را داشته و در اثر دیگر او یعنی فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) هم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. ابتدا در اواسط ماه نوامبر بود که حضور قطعی او بین تیم بازیگری فیلم شزم که یکی از آثار اقتباسی دنیای سینمایی دی سی بر اساس کتاب‌های کامیک دی سی کامیکس است، تایید شد. بعد از گذشت تقریبا یک ماه، گریس فولتون در صفحه رسمی اینستاگرام خود باری دیگر حضورش در این اثر را اعلام کرد. او در آن زمان در اینستاگرام خود نوشت:

دوستان... دوستان... من قرار است در فیلم شزم حضور داشته باشم. من کاملا خودم از این موضوع اطلاع دارم! می‌دانم که دیوانه‌کننده است! چی؟ وای خدای من!! اگر شما نمی‌توانید این حرف را بزنید، من می‌گویم؛ من فوق‌العاده هیجان‌زده هستم! من از پیتر سفرن، تهیه‌کننده این اثر و کمپانی نیو لاین (New Line) واقعا سپاسگزارم که به من این اجازه را دادند تا به تیم بازیگران شزم بپیوندم. من به شما قول می‌دهم که تمامی اسرار پروژه را پیش خودم نگه دارم و برای هیچکس فاش نکنم. دیوید اف. سندبرگ و ماکسیم اکساندره، به‌زودی شما را ملاقات خواهم کرد. 

هنوز هیچ اطلاعات تکمیلی و جزئیات بیشتری درباره نسخه‌ای از مری مارول که فولتون قرار شده آن را ایفا کند منتشر نشده است. همچنین مشخص نیست که در این اثر مری مارول هم در کنار بیلی لباس مبارزه بر تن می‌کند یا خیر، اما قطعا این موضوع یکی از مواردی است که طرفداران آرزوی دیدن آن را دارند. با این حال، با توجه به اینکه خانواده ناتنی بیلی در مرکز داستان این اثر قرار دارند، احتمال این موضوع خیلی زیاد است که اتفاقات پیشبینی نشده‌ای در آن رخ دهد.

زکری لوی قرار است نقش شخصیت شزم و اشر آنجل نیز قرار است نقش شخصیت بیلی بتسون را در فیلم Shazam بازی کنند. مارک استرانگ قرار است نقش شرور و منفی دکتر سیوانا را در این فیلم بازی کند. علاوه بر گریس فولتون، لوی، آنجل و استرانگ، جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند و کوپر اندروز، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Shazam رسما تایید و اعلام شده است. هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده