نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۶

جزییاتی از گیم پلی و بخش چندنفره بازی Red Dead Redemption 2 فاش شد

اخیرا اطلاعات جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 فاش شده که بر اساس آن‌ها، بخش چندنفره این بازی یک حالت بتل رویال هم خواهد داشت!

Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های امسال است که طبق اعلام چند وقت پیش راک‌ استار گیمز، در تاریخ ۴ آبان منتشر خواهد شد. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، سایت Trusted Reviews اطلاعاتی از این بازی فاش کرده است. طبق اعلام این سایت، اطلاعات مذکور از مدت‌ها پیش در اختیار آن‌ها بوده اما به دلیل شک داشتن به درست یا غلط بودن آن‌ها، تصمیم گرفته‌اند تا انتشار آن‌ها را تا کسب اطلاعات بیش‌تر به تعویق بیندازند و حال تقریبا مطمئن شده‌اند که این اطلاعات، درست هستند. 

بر اساس اطلاعات این سایت، بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 شامل سه حالت Battle Royale، Revive and Survive و Money Grab خواهد بود. نکته جالب در این بین وجود حالت بتل رویال است که این روز‌ها با بازی‌هایی چون PUBG و Fortnite طرفداران زیادی پیدا کرده و باید منتظر ماند و دید که آیا در رد دد هم (در صورت واقعی بودن این اطلاعات) حالت بتل رویال حس و حالی مثل بازی‌های مذکور خواهد داشت یا تجربه‌ای متفاوت خواهد بود. 

اما از حالت بتل رویال که بگذریم، در حالت Revive and Survive دو تیم مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که باید برای زنده ماندن تلاش کنند. در صورتی که یکی از هم‌تیمی‌های شما زخمی شود، زمان کوتاهی برای احیای وی خواهید داشت و اگر موفق نشوید، وی برای همیشه کشته خواهد شد. در نهایت در حالت Money Grab هم دو تیم باید برای به دست آوردن پولی که در وسط میدان نبرد قرار گرفته با یکدیگر مبارزه کنند و پس از تصاحب، این پول را به پایگاه خودشان برسانند. این حالت شباهت زیادی به حالت‌های فتح پرچم در دیگر بازی‌ها دارد. 

Red Dead Redempition 2

مانند بخش آنلاین بازی GTA V، در بازی Red Dead Redemption 2 هم امکان گشت و گذار آزادانه در جهان بازی در بخش آنلاین وجود خواهد داشت

البته مانند بخش آنلاین بازی GTA V، در بازی Red Dead Redemption 2 هم امکان گشت و گذار آزادانه در جهان بازی در بخش آنلاین وجود خواهد داشت و همچنین با انجام یک سری ماموریت‌ها، پاداش‌های ویژه‌ای دریافت خواهید کرد. به‌علاوه در حالی که در GTA V امکان خرید ساختمان‌ها را در بخش چندنفره دارید، در Red Dead Redemption 2 قادر خواهید بود چادر‌های مختلفی را خریداری کرده و ارتقا دهید و همچنین از فروشگاه‌های متنوع بازی، آیتم‌های مختلفی را بخرید. 

در اطلاعات فاش‌شده توسط این سایت همچنین آمده که راک‌استار گیمز در حال آماده کردن یک نرم‌افزار همراه برای بازی است که برای گوشی‌ها منتشر خواهد شد و در کنار ویژگی‌های مختلف، شامل یک مینی‌گیم مرتبط با بازی هم خواهد بود. اما اطلاعات فاش‌شده فقط محدود به بخش چندنفره بازی نمی‌شوند و بر اساس آن‌ها، یک سری مکانیزم جدید هم در گیم‌پلی بازی شاهد خواهیم بود. برای مثال در جریان بازی، قادر خواهید بود به مناطق مختلفی از جمله Armadillo و Ridgewood سفر کنید. در هریک از این مناطق شخصیت‌ها و فعالیت‌های جدیدی را تجربه خواهید کرد و می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف هم خرید کرده یا با شرکت در بازی‌های مختلف و حتی شرط‌بندی، کسب درآمد کنید. 

از طرف دیگر برای سفر در محیط بازی، وسایل مختلفی در اختیارتان خواهند بود. از اسب‌ها و کالسکه‌ها در انواع مختلف گرفته تا قطار که با آن می‌توانید سریع‌تر به قسمت‌های دور نقشه بازی سفر کنید. گیمر‌ها حتی قادر خواهند بود در داخل قطار حرکت کرده و با شخصیت‌های مختلفی هم‌صحبت شوند! سایت مذکور همچنین اعلام کرده که هم بخش داستانی و هم بخش چندنفره بازی را می‌توان به صورت اول‌شخص هم تجربه کرد. این سایت همچنین اعلام کرده که اطلاعاتی از داستان بازی هم دارد که البته برای جلوگیری از اسپویل شدن بازی و خراب شدن تجربه آن، آن‌ها را منتشر نکرده است. 

بازی Red Dead Redemption 2

با این حال در بازی Red Dead Redemption 2 در کنار داستان و ماموریت‌های اصلی، شاهد تعداد زیادی فعالیت جانبی هم خواهیم بود. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به چالش‌های Horsemanship  اشاره کرد که باعث می‌شوند مهارت‌های سوارکاری شما بهبود پیدا کنند. یا یکی دیگر از فعالیت‌های جانبی که می‌توانید در بازی انجام دهید، ماهیگیری است و در این زمینه شاهد تنوع بسیار بالایی از ماهی‌ها در بازی خواهیم بود. همچنین بازی شامل یک حالت ساخت و ساز نیز خواهد بود که در آن، می‌توانید با جمع‌آوری گیاه‌ها و منابع دیگر از محیط بازی، آیتم‌های مختلفی برای خودتان بسازید. 

سایت Trusted Reviews همچنین اعلام کرده که در جریان بازی Red Dead Redemption 2 آزادی عمل بالایی خواهیم داشت و بسته به تصمیم‌هایی که در طول بخش داستانی می‌گیرید یا افرادی که با آن‌ها صحبت می‌کنید، اتفاقات متفاوتی برای‌تان در بازی رخ می‌دهند. به‌علاوه در این بازی می‌توانید با زخمی کردن دشمنان یا پرت کردن آن‌ها به زمین از روی اسب، از آن‌ها اطلاعات بگیرید. 


منبع Trustedreviews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده