// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Evil Cogs

بازی موبایل Evil Cogs نمونه بارزی از پیاده­‌سازی اتمسفر سنگین و تیره و تار هنری است که همگی ما دوست داریم در موبایل تجربه کنیم. با زومجی همراه باشید.

بازی موبایل Evil Cogs توسط استودیو وت­ فیش و در سبک ماجراجویی ارائه شده‌ ­است. بازی طراحی دوبعدی دارد و یک داستان غنی و زیبا را نیز روایت می‌‌کند. قطعا اگر از طرفداران بازی‌­هایی هم‌چون Limbo و Inside باشید و بازی Badland را نیز در این پلتفرم تجربه کرده ­باشید، هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای کنار گذاشتن این بازی نخواهید داشت.

Evil Cogs

شخصیت اصلی بازی، پرتو سفیدی است که به کمک شما نیاز دارد تا بتواند منبع روشنایی را پیدا کرده و از تاریکی مطلقی که هر لحظه دورش را احاطه می­‌کند نجات پیدا کند. این پرتو به طور مشخص سفیدی کم‌سویی است که در محیط عظیمی از تاریکی قرار گرفته و سعی می­‌کند تا راه خود را به سمت پایان مراحل پیدا کند. در طول مراحل شما پرتوهای دنباله دار روشنایی را نیز خواهید دید که می‌­توانید با آنها میزان روشنایی خود را بیشتر کرده و توان زنده ماندن داشته‌­ باشید. پرسه زدن در این جهان عجیب و غریب می­‌تواند به زیباترین تجربه شما از این بازی ختم شود.

گیم پلی بازی در دنیای دوبعدی­­، ریتم روانی دارد که شما تنها باید سمت راست و چپ صفحه را لمس کنید تا بتوانید پرتو را به پرواز درآورده و از موانع مختلفی که در بازی وجود دارد، عبور کنید. شاید تنها ایرادی که در این قسمت می‌توان به بازی گرفت، کوتاه بودن برخی از مراحل اولیه عنوان کرد که در هر فصل از بازی تقریبا ریتم مشابهی دارد و چشم به­‌هم زده متوجه می­‌شوید که مرحله را به پایان رسانده‌­اید. اما وقتی بیشتر پیش می­‌روید مراحل بازی سخت‌تر شده و راه شما نیز برای رسیدن به روشنایی دشوارتر خواهد شد. در حین تجربه بازی یکسری قابلیت‌های ویژه در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید گذر از موانع را راحت‌تر کرده و با استفاده از سکه‌هایی که کسب کرده‌­اید از آنها استفاده کنید. سکه‌های بازی نقش بزرگی در تجربه بازی دارند و حتی مرحله‌­های فرعی بسیاری در بازی تعریف شده‌­اند که شما تنها به خاطر سکه آنها را انجام می­‌دهید و اندوخته‌های خود را بیشتر می­‌کنید.

Evil Cogs

عمیقا به شما توصیه می‌­کنیم که در هنگام تجربه بازی موبایل Evil Cogs یک هندزفری داشته‌ باشید یا صدای گوشی را تا آخر بالا ببرید. موسیقی بازی در تک تک لحظات به خوبی حرکت امیدوارانه پرتو نور را نشان می­‌دهد و صداهای عجیبی که سعی در کمک کردن به شما دارند نیز به خوبی پرداخته شده‌­اند. اگر بازی را تجربه کرده و با داستان بازی آشنا شوید، متوجه این می‌شوید که صدای خاصی در حین بازی با شما همراه می­‌شود و وظایفی که باید انجام دهید را می­‌گوید. این صدا به خوبی در ریتم موسیقی بازی تاثیر می­‌گذارد و تجربه متفاوت‌­تری نسبت به بازی­‌های مشابه می­‌دهد.

در این بازی باید هرچه قدر که می­‌توانید از پرتوهای دنباله دار روشنایی بهره بگیرید و آنها را از دست ندهید، چرا که هم می‌­توانید سکه‌­های بیشتری را کسب کرده و هم مراحل را به صورت سه­‌ستاره تمام ­کنید. این پرتوهای کمک­‌کننده در مقابل برخی از موانع محرک بازی قرار می­‌گیرند که اتمسفر سنگینی دارند و شما به طرز غم‌انگیزی باید از آنها فرار کنید. این موانع گاها صحنه­‌های فرار و گریز هیجان‌­انگیزی را ایجاد می‌­کنند و تنها با داشتن سرعت عمل می­‌توانید از دست آنها فرار کنید. این فرار در حالی صورت می­‌گیرد که شما در حال کمک کردن به شی عجیبی هستید که باید تا مسیر مشخصی آن را به حرکت درآورید.

Evil Cogs

بازی Evil Cogs از آن دسته بازی­‌هایی است که فضای زیبایی از افسانه­‌های تاریکی را نشان می‌­دهد و باز دوباره یادآور این مسئله می­‌شود که هنر و حس و حال فانتزی همچنان می‌تواند حقیقت داشته باشد. قطعا پیاده سازی اتمسفر تیره و تار به خوبی در بازی صورت پذیرفته‌ است، اما بهترین بخش بازی را شاید همان پرتوی سفیدی دانست که در این محیط به دنبال راهی برای نجات می‌­گردد. این بازی برای سیستم‌عامل اندروید در دسترس قرار گرفته‌ است و می‌توانید از طریق لینک زیر و از گوگل‌ پلی آن را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Evil Cogs


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده