نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

احتمالا نسخه جدیدی از بازی Sonic Racing در دست ساخت است

بر اساس شایعاتی که به گوش می‌رسد، احتمال دارد که بازی Sonic Racing جدیدی در حال ساخت باشد.

امروز صبح گزارشاتی مشاهده شد مبنی بر این‌که شرکت اسباب بازی سازی بریتانیایی به نام Zappies، ادعا کرده است که بازی Sonic Racing جدیدی قرار است امسال روانه بازار شود. Zappie که پیش‌تر اسباب بازی‌هایی برای Sonic All Star Racing Transformed تولید کرده بود، امسال در نمایشگاه اسباب بازی‌های «Spielwarenmesse» واقع در شهر نورمبرگ حضور دارد. در آن مراسم این شرکت مدعی شد که بازی Sonic Racing جدیدی امسال عرضه خواهد شد. اگر به خاطر شایعاتی که چند روز اخیر درباره یک Sonic Racing جدید به گوش می‌رسید نبود، به راحتی می‌شد این ادعا را نادیده گرفت.

حدود یک هفته پیش گزارش شد که بر اساس چند سند تجاری به بیرون درز کرده، بازی Sonic Racing جدیدی در استودیوی Sumo Digital در حال توسعه است. این مسئله باعث شد ما گمان کنیم که Sonic All-Stars Racing جدیدی در راه است. آرون وبر، مدیر روابط عمومی محصولات سونیک،‌ در توئیتی آب پاکی را روی دست همه طرفداران ریخت:

سلام دوستان. شایعاتی را امروز مبنی بر بازی جدید SART مشاهده کردم. فقط خواستم بگویم که چنین چیزی وجود ندارد!

خب، پس حالا ما کلی خبر بزرگ، درهم و متناقض داریم. به وضوح ما حرف‌هایی کسی را که مستقیما با Sega در حال همکاری است باور می‌کنیم، نه ادعاهای یک شرکت اسباب بازی سازی. با این حال چیزی درمورد نحوه استفاده او از کلمات وجود دارد که باعث به وجود آمدن شک‌هایی در بین طرفداران شده است.

نحوه چینش کلمات در توئیت Webber بسیار مبهم است. به این مسئله باید توجه کرد که او گفته است بازی Sonic All Star Racing Transformed جدیدی «وجود ندارد». خب، اگر نام بازی Sonic Racing بعدی هر چیزی به جز All-Stars Racing یا All-Stars Racing Transformed باشد، از نظر تکنیکی باز هم حرف‌های او درست خواهند بود. با این وجود، او هیچوقت بیان نکرده است که Sonic Racing جدیدی در کار نیست.

پس حالا ما با انکاری مبهم و دو منبع مختلف که ادعا می‌کنند بازی Sonic Racing جدیدی امسال منتشر خواهد شد، سر و کار داریم. بدون شک دلیل و مدرک کافی برای مهر تائید زدن به این شایعات وجود ندارد، با این حال این‌که کمی از این اخبار مشتاق شویم ضرری نخواهد داشت. بازی Sonic All-Stars Racing عملکرد بسیار خوبی در بازار داشت و عرضه ادامه این اثر، ریسک بزرگی برای سگا و سومو نخواهد بود.


منبع comicbook.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده