نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

نسخه سریالی فیلم Conan The Barbarian در دست ساخت است

به نظر می‌رسد شبکه آمازون، علاوه بر ساخت سریال The Lord of The Rings، قصد ساخت سریال Conan The Barbarian را نیز در دستور کار قرار داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارشی توسط سایت خبری ددلاین منتشر شده منبی بر اینکه نسخه تلویزیونی فیلم Conan The Barbarian (کونان بربر)، در حال حاضر در شبکه آمازون در دست ساخت قرار دارد. این پروژه قرار است با همکاری افرادی مانند رایان کاندال یکی از خالقان سریال Colony (کلنی)، میگل ساپوچنک کارگردان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و وارن لیتلفیلد تهیه کننده سریال Fargo (فارگو) و سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) ساخته شود. رایان کاندال خالق این مجموعه تلویزیونی بوده و همچنین قرار است نویسندگی آن را هم برعهده داشته باشد. به‌تازگی خلاصه‌ای هم از سریال Conan منتشر شده که به این شرح است:

سریال Conan قرار است دوباره داستان شخصیت اصلی کلاسیک و محبوب را بازگو کند و با بازگشت به ریشه‌های این کاراکتر، این کار را انجام دهد. او از سرزمین‌های قبیله‌ای خود رانده شده و به طرز سرگردانی در جهان متمدن و مرموز آواره شده است. حال در این شرایط عجیب، در عین حال که او را به‌عنوان یک وحشی بی‌عقل می‌شناسند و از خود می‌رانند، کونان به دنبال هدفی برای خود است تا بتواند زندگی را ادامه دهد.

می‌توان گفت تا به امروز، چه در لایو اکشن‌ها و چه در کتاب‌های کامیک تا حدی داستان‌های نسبتا متفاوتی از گذشته شخصیت کونان برای مخاطبان بازگو شده است. داستان این شخصیت محبوب، تا به حال در قالب دو انیمیشن سریالی و یک لایو اکشن سریالی منتشر شده است. علاوه بر این دو مجموعه، دو نسخه بازسازی شده به صورت سینمایی هم ساخته شده که در نسخه‌هایی از آن آرنولد شوارتزنگر نقش شخصیت اصلی و در قسمت دیگری جیسون موموآ ایفاگر این نقش بوده است. البته نسخه‌ای که جیسون موموآ در آن ایفای نقش کرد آنچنان و به اندازه نسخه شوارتزنگر معروف نشد.

علاوه بر نسخه‌های نمایشی، شخصیت کونان در دنیای کتاب‌های کامیک ارزش بیشتری داشته و افراد بسیار بیشتری او را در این جامعه می‌شناسند. این شخصیت تا سال ۲۰۰۳ عضوی از شخصیت‌های کمپانی مارول کامیکس بود؛ البته پیش از آنکه داستان‌هایی از او توسط کمپانی دی سی کامیکس و همچنین دارک هورس منتشر شود. جالب است بدانید که کونان بربر اخیرا در مینی سریالی که فیلمنامه آن توسط گیل سایمون نوشته شده، با شخصیت واندر وومن تشکیل تیم داده است.

در رابطه با پروژه تولید سریال کونان، هنوز هیچ اطلاعات جدیدی درباره اینکه شبکه آمازون چه زمانی کار تولید این مجموعه تلویزیونی را آغاز می‌کند، منتشر نشده است. حتی هنوز مشخص نیست که دقیقا چه کسی قرار است ایفای نقش شخصیت اصلی داستان را برعهده داشته باشد. اگر این پروژه با مشکل مواجه نشده و پخش خود را با موفقیت آغاز کند، می‌تواند دومین مجموعه تلویزیونی فانتزی‌ای باشد که شبکه آمازون می‌خواهد برای ساخت لایو اکشن تلویزیونی آن تاخت و تاز کند؛ پیش از آن این شبکه خبر ساخت سریال Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ ها) را اعلام کرده بود.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده