نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

استودیو سازنده Dead Rising تعدادی از نیرو‌هایش را اخراج کرد

استودیو ونکوور کپکام که وظیفه ساخت سری بازی‌های Dead Rising را برعهده دارد، اخیرا تعدادی از نیرو‌هایش را اخراج کرده است. 

تعدیل نیرو امری طبیعی در بین شرکت‌های مختلف است و حال یکی از استودیو‌های بازی‌سازی هم دچار چنین تغییراتی شده است. استودیو ونکوو کپکام که آن را با ساخت سری بازی‌های Dead Rising می‌شناسیم، اخیرا تعدادی از نیرو‌هایش را اخراج کرده است. کپکام با انتشار بیانیه‌ای در این مورد گفت:

استودیو ونکوور اخیرا دست‌خوش تغییراتی شده است که تقریبا روی ۳۰ درصد از استودیو تاثیر داشته است. این استودیو از این پس روی پشتیبانی از بازی Puzzle Fighter که اخیرا منتشر شده و همچنین سری پرچمدارش یعنی Dead Rising تمرکز خواهد داشت.

البته در کنار این بیانیه رسمی، منابع نزدیک به سایت کوتاکو اعلام کرده‌اند که در پی این تغییرات، تقریبا ۵۰ نفر از اعضای استودیو اخراج شده‌اند و از طرف دیگر، یکی از پروژه‌های معرفی‌نشده این استودیو هم کاملا لغو شده است. همچنین نسخه بعدی بازی Dead Rising قرار است در ابعادی کوچک‌تر از ایده‌های اولیه سازندگانش ساخته شود. 

استودیو ونکوور Capcom پیش از این با نام Blue Castle Games شناخته می‌شد تا اینکه کپکام در سال ۲۰۱۰ آن را خریداری کرده و نامش را تغییر داد. این استودیو از نسخه دوم در حال کار روی سری دد رایزینگ است و آخرین نسخه این مجموعه هم Dead Rising 4 بود که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده