نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Super Mario Run ماهانه ۲۰ میلیون کاربر فعال دارد

طبق گزارش مالی کمپانی نینتندو، بازی Super Mario Run به ۲۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دست یافته است.

بازی Super Mario Run اولین بازی ماریو روی گوشی‌های هوشمند است که موفقیت‌های بسیاری را برای کمپانی نینتندو به همراه داشته است. در هالووین سال قبل متوجه شدیم که این بازی ۲۰۰ میلیون بار دانلود شده است و حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی نینتندو در گزارش مالی خود اعلام کرده است که این بازی دارای ۲۰ میلیون بازیکن فعال ماهانه است.

این تعداد کاربر فعال ماهانه یقینا رقم قابل توجهی به حساب می‌آید اما کمپانی نینتندو هنوز از ارائه جزئیات بیشتر درباره درآمد حاصل از این بازی سر باز می‌زند. به گزارش وب‌سایت Android Headlines، این بازی در ماه اکتبر ۲۱ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است که در حال حاضر این تعداد به ۲۰ میلیون کاهش یافته است.

این احتمال وجود دارد که علی‌رغم تمام بازیکنانی که به تجربه Super Mario Run می‌پردازند، این بازی درآمد زیادی را برای نینتندو ایجاد نکند. کمپانی نینتندو در سه‌ماهه گذشته اعلام کرد که این بازی با وجود تمام دانلود‌ها سود قابل قبولی ندارد اما به این مورد اشاره نکرد که بازی تا آن زمان چه مقدار درآمد داشته است.

با وجود اینکه سود حاصل از بازی Super Mario Run انتظارات نینتندو را برآورده نکرده است، اما این کمپانی همچنان به تولید بازی‌های موبایل ادمه می‌دهد. این بازی به صورت رایگان برای اندروید و iOS از طریق مارکت‌های گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد و پیش از آنکه برای باز کردن کلیه‌ی مراحل، بازی از شما ۱۰ دلار را طلب کند، اجازه می‌دهد تعدادی از مراحل آن را به‌رایگان تجربه کنید.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Legit Reviews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده