نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

سازنده بازی PUBG قابلیت اشتراک گذاری خانوادگی استیم را برای آن غیرفعال کرد

با حذف سیستم اشتراک گذاری خانوادگی استیم، PUBG Corp کار را برای متقلبین بازی PlayerUnknown's Battlegrounds سخت‌تر کرده است.

PUBG Corp در تلاش برای مبارزه با هک‌های غیراخلاقی و تقلب کردن در بازی PlayerUnknown's Battlegrounds است و در حال حاضر تمرکز اصلی خود را روی بهبود یا ایجاد تغییراتی در بازی قرارداده است تا از شر متقلبین خلاص شود. در آخرین پستی که در بلاگ PUBG Corp منتشر شده است، آن‌ها رخ دادن تغییر مهمی را اعلام کردند؛ از این پس این بازی از سیستم اشتراک گذاری خانوادگی Steam پشتیبانی نخواهد کرد و دلیل آن هم این است که هکرها و متقلبین از این سرویس سوءاستفاده می‌کنند.

آن‌ها بیان کردند:‌

ما تصمیم گرفتیم این قابلیت را غیرفعال کنیم؛ چون نقاط آسیب‌پذیر زیادی در آن شناسایی کردیم که مورد سوءاستفاده و بهره‌برداری قرار می‌گرفت. لطفا درک کنید که ما این کار را برای مبارزه با سوءاستفاده کردن و ایجاد محیطی سالم و منصفانه انجام می‌دهیم.

در ادامه مطلب قبل، آن‌ها اعلام کردند که همچنین قرار است تغییراتی در عملکرد گزارش تخلفات داخل بازی و دست‌کاری فایل‌ها ایجاد کنند. آن‌ها در حال ساخت سیستم گزارش داخل بازی هستند که به سریع‌تر بررسی شدن گزارش‌های تخلف کمک می‌کند و همچنین باعث می‌شود که تغییر دادن یا دست‌کاری کردن فایل‌های بازی منجر به قطع دسترسی همیشگی شما به بازی شود. همچنین، هر نرم‌افزاری که «به گیم پیوست شود» (برای مثال Reshade) مسدود خواهد شد.

PUBG Crop تیمی از توسعه‌دهندگان متعهد را دارد که تمرکز اصلی‌شان روی گرفتن دسترسی متقلبان است. آن‌ها در چند هفته اخیر در حال آزمایش نرم‌افزار ضد تقلب خود بوده‌اند. این نرم‌افزار هنوز در حال توسعه است و ساخت آن تمام نشده، اما نسخه کامل آن در هفته پیش رو به سرورها اضافه خواهد شد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده