نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: Monster Hunter World کماکان در صدر

بازی Monster Hunter World موفق شد در دومین هفته عرضه، کماکان به صدرنشینی خود ادامه دهد.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی جدید کپکام با نام Monster Hunter World که در حال سپری کردن هفته دوم انتشار خود است، موفق شد دوباره به صدرنشینی خود ادامه دهد. از طرف دیگر، بازی جدید بخش ورزشی الکترونیک آرتز با نام UFC 3، شبیه‌ساز ورزش‌های رزمی MMA، موفق شد کار خود را در مکان دوم آغاز کند. عملکرد هفته اول نسخه سوم UFC، دقیقا مانند نسخه دوم بازی است که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و در آن زمان نیز رقابت را به بازی Division واگذار کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت و به این ترتیب هر دو نسخه دوم و سوم بازی، از نسخه اول، عملکرد ضعیف‌تری بجا گذاشتند زیرا در سال ۲۰۱۴ که نسخه اول بازی عرضه شده بود، موفق شده بود کار خود را در مکان اول آغاز کند.

در مکان‌های سوم تا پنجم جدول منتهی به ۱۴ بهمن، تغییری نسبت به هفته گذشته دیده نمی‌شود و بازی‌های Call of Duty WWII، فیفا ۱۸ و GTA V به ترتیب در مکان‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند و همگی جایگاه‌های هفته گذشته خود را حفظ کردند. جایگاه ششم جدول فروش هفتگی این هفته انگستان، در اختیار Dragon Ball Fighterz قرار گرفت که موفق شده بود هفته گذشته را در مکان دوم به اتمام برساند و این هفته با چهار پله سقوط، به جایگاه ششم رضایت داد.

نینتندو، این هفته شاهد سه بازی کنسول نینتندو سوییچ در میان ۱۰ بازی پرفروش این هفته انگلستان است. در جایگاه هفتم، بازی Mario Kart 8 Deluxe قرار گرفته است که نسبت به هفته گذشته، یک پله سقوط را تجربه کرده بود. از طرف دیگر، اودیسه سوپر ماریو، دیگر بازی انحصاری نینتندو سوییچ موفق شد با صعودی ۸ پله‌ای، دوباره راه خود به میان ۱۰ بازی پرفروش انگلستان باز کند و جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد. دیگر بازی انحصاری نینتندو با نام The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز باز هم موفق شد جایگاه خود را در جدول فروش هفتگی انگلستان حفظ کند و با اینکه سه پله سقوط کرد، اما جایگاه دَهُم را به خود اختصاص داد. این هفته، به غیر از UFC 3، تنها شاهد عرضه یک بازی دیگر بودیم. بازی Dissidia Final Fantasy NT که برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده است، توانست جایگاه نهم را در هفته اول انتشار به خود اختصاص دهد. این نسخه از بازی، سومین بازی از مجموعه Dissidia است. نسخه‌های قبلی این مجموعه، فقط برای کنسول PSP عرضه شده بودند.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۳ فوریه (۱۴ بهمن) همراه باشید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Monster Hunter World

ادامه صدرنشینی
۲-

UFC 3

هفته اول انتشار
۳۳

Call of Duty: WWII

-
۴۴

FIFA 18

-
۵۵

GTA V

-
۶۲

Dragon Ball Fighterz

-
۷۶

Mario Kart 8 Deluxe

-
۸۱۶

Super Mario Odyssey

-
۹-

Dissidia Final Fantasy NT

هفته اول انتشار
۱۰۷

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

سقوطی سه پله‌ای


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده