نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

تام کروز و زمزمه آهنگ کلاسیک سوپرمن حین فیلمبرداری Mission Impossible: Fallout

تام کروز در شوی تلویزیونی گراهام نورتون از شوخی‌هایش با هنری کویل سر صحنه فیلمبرداری فیلم ماموریت غیر ممکن: فال‌اوت (Mission Impossible: Fallout) صحبت کرد.

تام کروز و سایمون پگ، دو بازیگر کهنه‌کار سری فیلم‌های ماموریت غیر ممکن اخیرا در شوی تلویزیونی گراهام نورتون حضور پیدا کردند و در آن برنامه درباره زمزمه آهنگ کلاسیک سوپرمن در کنار هنری کویل صحبت کردند.

پگ:

در حال فیلمبرداری یک صحنه تعقیب و گریز در پاریس بودیم و من، تام، شان هریس، وینگ ریمز و هنری در آن صحنه حضور داشتیم. ماشین ما خیلی شلوغ بود؛ خصوصا با حضور وینگ و هنری که هر دو مردان تنومندی هستند و من هم بین آن دو نشسته بودم. ما در خیابان‌های پاریس مشغول شلوغ‌کاری بودیم و هر دفعه که فیلمبرداری صحنه تمام می‌شد، باید دوباره همه چیز را از اول آماده می‌کردیم تا از نو صحنه را فیلمبرداری کنیم. هنری دیگر از نشستن در ماشین شلوغ خسته شده بود؛ در نتیجه درخواست کرد تا از آن پیاده شود. هنری از ماشین پیاده شد و بعد از اینکه ما از کنارش رد شدیم، [سپس سایمون آهنگ سوپرمن را با دهان خود اجرا می‌کند].

کروز:

آهنگ را به صورت کامل در حال رانندگی اجرا کرد. در تمام مسیر این کار را انجام داد.

کویل:

دیدن تام کروز در حال انجام این کار یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیات زندگی من بود.

کویل تا به حال دو دفعه پس از فیلم مرد پولادین (Man of Steel) نقش سوپرمن را اجرا کرده است و چندی پیش به‌عنوان جدیدترین عضو خانواده ماموریت غیر ممکن معرفی شد. کویل در قسمت ششم جایگزین جرمی رنر، ستاره سری انتقام جویان مارول، خواهد شد که به دلیل تعهداتش به مارول نتوانست در این فیلم حضور پیدا کند. رنر در ابتدا در سال ۲۰۱۱ و در فیلم ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح (Mission Impossible: Fallout) در این مجموعه حضور پیدا کرد.

ربکا فرگوسن، پگ و وینگ ریمز نیز نقش‌های قبلی خود را در فیلم جدید مجموعه ایفا خواهند کرد. اگر یادتان باشد در گذشته سبیل هنری کویل در ماموریت غیر ممکن: فال اوت برای کمپانی برادران وارنر و روند ساخت لیگ عدالت (Justice League) مشکل ساز شد؛ چرا که کویل باید برای ریشوت‌های ماموریت غیر ممکن: فال‌اوت به صحنه فیلمبرداری باز‌می‌گشت.

کمپانی پارامونت به برادران وارنر اجازه نداد تا سبیل کویل را بتراشند و سازندگان مجبور شدند سبیل وی را به صورت دیجیتالی در فیلم لیگ عدالت حذف کنند که نتیجه آن چیزی جز فاجعه نبود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده