// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

آسیب دیدگی تام کروز در Mission Impossible: Fallout بخشی از فیلم است

تریلر فیلم Mission Impossible: Fallout نشان می‌دهد که آسیب دیدگی تام کروز در جریان فیلمبرداری تابستان سال گذشته، بخشی از خود فیلم است. 

آسیب‌دیدگی مچ پای تام کروز در فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیرممکن: فال اوت)، در واقع بخشی از فیلم است. فال اوت ششمین قسمت از مجموعه ماموریت غیرممکن است که دوباره شاهد حضور تام کروز در نقش ایتن هانت به‌عنوان مامور IMF هستیم و این به معنی آن است که شاهد حضور کروز در شرایط سخت و حتی خنده‌­داری خواهیم بود؛ از جمله دویدن با مچ پای شکسته!

ماموریت غیرممکن 5

تام کروز آگوست سال گذشته مچ پای خود را به طور تصادفی در یکی از صحنه­‌های فیلمبرداری تعقیب و گریز فیلم سقوط شکست. آن زمان این شکستگی به طور عمومی اعلام نشد، اما همین کافی بود تا کمپانی پارامونت روند تولید فیلم را متوقف کند. پس از آن یک سری ویدئو منتشر شد که گمانه‌زنی­‌هایی را مبنی بر آسیب‌دیدگی تام کروز بیشتر کرد. اما کریستوفر مک­‌کوری، کارگردان فیلم، بعدا توضیح داد که تام کروز قرار نبود در پرش به ساختمان اول گیر کند و قوزک پای خود را بشکند، اما بالاخره وقتی موانع خطرناک این‌­چنینی داشته‌ باشیم، چنین اتفاقات غیرمنتظره‌­ای نیز می‌­افتد. از آنجایی که تام کروز تمایلی به فیلمبرداری دوباره صحنه نداشت، مک­‌کوری و بقیه تیم تصمیم گرفتند که این صحنه را در کات نهایی داشته‌ ­باشند.

اولین تریلر فیلم جدید تام کروز یعنی Mission Impossible: Fallout، آخر همین هفته در حاشیه مسابقه Super Bowl LII منتشر شد. این تریلر صحنه‌­های مختلفی از فیلم را نشان می‌­دهد، اما آنچه که باید مخاطبین به آن توجه داشته ­باشند این است که صدمه مچ پای تام کروز که تابستان سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد در تریلر به طور واضح دیده می­‌شود؛ به‌ویژه اگر نگاه دقیقی به دقیقه ۲:۱۱ داشته­ باشید، می­‌توانید ببینید که کروز مچ پای خود را می­‌شکند.

البته این امکان وجود دارد که تیم صحنه را دوباره فیلم­برداری کرده باشد و به‌سادگی همان صحنه مشابه از آب درآمده باشد، اما کروز طی مصاحبه‌­ای که با گراهام نورتون شو داشته‌ است، گفته که این آسیب‌دیدگی بخشی از فیلم است. او در این‌­باره گفت:

من نمی­‌خواستم دوباره بپرم؛ می­‌دانستم که مچ پایم شکسته‌ ­است. فقط آهی کشیدم و دوربین هم ادامه صحنه را گرفت. هر دوی این صحنه‌­ها جزوی از فیلم بود ­‌است؛ بنابراین نه‌تنها آن پرش جزوی از فیلم بود، بلکه آن تصویری که شما بلافاصله بعد از پرش می‌­بینید و دوربین کروز را دنبال می­‌کند نیز جزوی از فیلم است.

ماموریت غیرممکن 4

نکته­‌ای که در این بین از همه جالب‌­تر است این است که تام کروز در طول دهه‌­های مختلف، زندگی خود را در معرض خطر قرار داده‌ ­است و بسیاری از آنها نیز برای مجموعه فیلم­‌های ماموریت غیرممکن بوده‌ است؛ مثل پایین آمدن از برج خلیفه در فیلم Mission Impossible: Ghost Protocol و معلق ماندن از یک هواپیمای باربری که در فیلم Mission Impossible: Rogue Nation دیدیم. حال می­‌بینیم که وی در این صحنه پریدن از یک ساختمان به ساختمان دیگر، واقعا به خودش آسیب رساند که البته در مقایسه با اتفاقاتی که قبلا برایش اتفاق افتاده‌ ­است، رنگ می‌­بازد.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده