نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲

تریلر فیلم Skyscraper منتشر شد

جدیدترین تریلر فیلم Skyscraper با بازی دواین جانسون در Super Bowl 52 پخش شد که نوید یک فیلم اکشن هیجان‌انگیز را می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز به‌تازگی تیزر تبلیغاتی فیلم Skyscraper (آسمان‌خراش) با بازی دواین جانسون را Super Bowl امسال پخش کردند. دواین جانسون، پیش از این باز هم با راوسون مارشال تربر در آثار اکشن و هیجانی همکاری داشته است. این دو هنرمند پیش از این با یکدیگر در پروژه تولید فیلم Central Intelligence همکاری داشته‌اند. 

در فیلم Skyscraper، جانسون نقش یک مامور سابق FBI و رئیس سابق تیم نجات گروگان‌ها که ویل فرد نام دارد، ایفا کرده است و در حال حاضر وظیفه رهبری تیم امنیتی برج‌ها را بر عهده دارد. او اکنون رئیس بخش امنیت بلندترین برج جهان در کشور چین شده است و باید امنیت این برج را تامین کند، اما او متوجه یک آتش سوزی بسیار بزرگ در این برج که قرار است ایمن‌ترین برج دنیا نیز باشد، می‌شود. او اکنون مجبور است که با زمان رقابت کند تا از این آتش‌سوزی که خطرات زیادی به همراه دارد، پیشی بگیرد و خانواده‌اش را که در داخل ساختمان حضور دارند و به دام افتاده‌اند، نجات دهد. 

دواین جانسون، نو کمبل بازیگر فیلم Scream (جیغ) و سریال House of Cards (خانه پوشالی)، چین هان بازیگر فیلم Ghost in the Shell (شبح درون پوسته) و فیلم Independence Day: Resurgence (روز استقلال: بازخیز)، رولاند مولر بازیگر فیلم The Commuter (رفت و آمد) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی)، پابلو شرایبر بازیگر سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و فیلم Den of Thieves (لانه دزدان)، بایرون من بازیگر فیلم The Big Short (رکورد بزرگ) و سریال Arrow (ارو)، هانا کوینلوین، کوین رانکین، پل مک‌گیلیون، نوآ تیلور بازیگر فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) و سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، آدریان هولمز، جیسون دی، بایرون لاوسون و الفینا لاک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Skyscraper حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده راوسون مارشال تربر بوده است. او پیش از این سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم DodgeBall: A True Underdog Story، فیلم We're The Millers (ما میلرها هستیم)، فیلم اطلاعات مرکزی و فیلم The Mysteries of Pittsburgh (اسرار پیتزبورگ)، را در کارنامه داشته است.

تهیه کنندگی این فیلم هیجان انگیز و اکشن را بو فلین تهیه کننده فیلم San Andreas (سن آندریاس) و فیلم Baywatch (گارد ساحلی) برعهده دارد. علاوه بر فلین، خود دواین جانسون و راوسون مارشال تربر هم تهیه کننده این پروژه هستند. دنی گارسیا تهیه کننده فیلم گارد ساحلی و سریال Ballers (فوتبالیست‌ها) و حایرم گارسیا تهیه کننده فیلم اطلاعات مرکزی و فیلم سن آندریاس از تهیه کنندگان اجرایی پروژه تولید فیلم آسمان‌خراش هستند. در این میان، وندی جیکوبسن تهیه کننده فیلم San Andreas هم، کمک تهیه کننده این پروژه است.

فیلم Skyscraper برای اکران در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده