// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Wild Clash

بازی موبایل Wild Clash اثری کاملا آنلاین است که محتویات متنوع آن، می‌تواند کاربران را برای مدتی طولانی سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه ما باشید.

بازی‌های آنلاین نیز یکی از آن دسته بازی‌هایی هستند که می‌توانند روی موبایل مخاطبان زیادی را جذب خود کنند و موفق شوند. در این میان نکته‌ای مهم وجود دارد و آن هم این است که بازی‌های آنلاین باید محتویات غنی و سرگرم‌کننده‌ای داشته باشند که بتواند برای بازه زمانی طولانی، کاربر را جذب کند و اگر تیم سازنده در این کار موفق نشود، با شکست مواجه خواهد شد. در بازی موبایل امشب، به سراغ اثری کاملا آنلاین رفته‌ایم؛ بازی موبایل Wild Clash اثری آنلاین است، ولی محتویات جذاب و متعدد آن سبب شده کاربر بتواند روزها و ماه‌ها سرگرم شود و تجربه خوبی را کسب کند.

بازی Wild Clash به‌واسطه چهار حالت مختلف، محتویات خوبی را برای یک بازی آنلاین روی موبایل دارد

با شروع بازی اندروید Wild Clash بخش تمرینی را مشاهده می‌کنید که در جریان آن با نحوه بازی کردن آشنا می‌شوید و رفته رفته با پیشرفت در بازی و انجام حالت‌های مختلف، به‌صورت کامل به بازی مسلط خواهید شد و می‌توانید تیم خود را پیروز میدان کنید. نحوه بازی کردن بدین شکل است که شما کنترل یکی از سه شخصیت انتخابی را بر عهده خواهید گرفت و با سایرین وارد بازی می‌شوید. حال در هر محیط، یک سری چمن وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها مخفی شوید و برای تیم حریف کمین کنید. البته باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که امکان دارد تیم حریف نیز برای شما کمین کند؛ پس برای وارد شدن به چمن‌های محوطه تیم حریف، حسابی دقت کنید که برای‌تان کمین نکرده باشند. البته بعضی از حالت‌های بازی که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم، این ویژگی را ندارند و در محیط باید با یکدیگر مبارزه کنید. بازی موبایل Wild Clash دارای چهار حالت مختلف است. اولین حالت، Roll Ball: Dungeon نام دارد که در جریان آن بازیکنان دو تیم سلاح‌هایی را به‌دست خواهند گرفت که از طریق آن‌ می‌توانند توپ به سمت یکدیگر پرتاب کنند. حال هر تیم که بتواند دشمنان را در دفعات بیشتری بکشد، برنده بازی خواهد بود. دومین حالت Lakeside نام دارد که باید پایگاه تیم حریف را از بین ببرید. قبل از رسیدن به پایگاه تیم حریف باید حواس‌تان به Turretهای حریف باشد و از طرفی چمن‌ها را همیشه باید چک کنید تا کشته نشوید و تیم‌تان شکست نخورد. در این میان، حالت سوم بازی، شکل و شمایلی متفاوت نسبت به سایر حالت‌ها دارد و بازیکنان باید ۱۰ ستاره را پیدا کنند تا باعث برنده شدن تیم‌شان شوند.

جدای از سه حالت ذکر شده، اصلی‌ترین و جذاب‌ترین حالت را می‌توان حالت Icefield دانست که در جریان آن، دو تیم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و برخلاف سایر حالت‌ها، پس از مردن، اسپاون نخواهید شد یا تعداد اسپاون شدن شما بسیار محدود است و باید مراقب نوع بازی کردن خود باشید و همین دلیل سبب شده تا با حالتی حساس و بسیار جذاب طرف باشیم. نکته جالب دیگر بازی Wild Clash این است که هر ۲۴ ساعت نقشه‌های حالت‌های مختلف بازی عوض خواهند شد و به هیچ‌وجه احساس تکراری بودن به شما دست نخواهد داد. در انتها اگر قصد تجربه یک بازی آنلاین متفاوت نسبت به سایر بازی‌های آنلاین کارتی یا تیراندازی اول شخص را روی موبایل خود دارید، بازی اندروید Wild Clash می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید Wild Clash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده