نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

ریزر نسخه مخصوص سال نو چینی گوشی The Razer Phone را معرفی کرد

نسخه طلایی Razer Phone اکنون در دسترس است؛ حرکتی غافل‌گیر کننده از ریزر که به مناسبت سال نو چینی صورت گرفته است.

دو هفته قبل از آغاز سال نو چینی، ریزر (Razer) اعلام کرده که در حال تولید محدود و موقت محصولی برای افرادی است که سال جدید چینی را جشن می‌گیرند و حال این محصول که در واقع نسخه طلایی رنگ گوشی هوشمند این شرکت است، معرفی شد.

همانطور که در تصویر پایین می‌بینید، بزرگترین تفاوت Razor Phone و نسخه طلایی آن در بسته‌بندی بسیار زیبای‌ محصول جدید است. استفاده از رنگ‌های قرمز و طلایی و الهام گرفتن از هنرهای ترسیمی شرقی در طراحی جعبه، به تنهایی بسته‌بندی گوشی را به محصولی قابل توجه تبدیل کرده است. همانطور که قبل‌تر بیان‌ شد، تنها تفاوت گوشی تغییر رنگ آرم Razer در پشت بدنه‌ی گوشی از نقره‌ای به طلایی است. اگر به دنبال این هستید که گوشی موبایل فعلی خود را تعویض کنید، می‌توانید نسخه طلایی Razer Phone را به قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار آمریکا و تنها از فروشگاه آنلاین Razer و تعدادی از خرده فروش‌های هنگ کنگ خریداری کنید.

برای کسانی که چند وقتی است پیگیر اخبار نبوده‌اند باید گفت که ریزر به تازگی وارد بازار گوشی‌های موبایل شده است. با وجود اینکه این شرکت هنوز نتوانسته جایی برای خود در بازاری که در تصرف غول‌هایی همچون سامسونگ یا اپل است پیدا کند، اما Razer اولین گوشی هوشمند خود را در نوامبر ۲۰۱۷ روانه بازار کرد. برعکس آیفون و سامسونگ گلکسی، Razer جزو معدود برندهایی است که گیمر‌ها را مخاطب هدف خود قرار داده‌اند.

به همین منظور Razer Phone قابلیت‌هایی مثل HDR و سیستم صوتی فراگیر ۵.۱ را در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهد. ورای آن، صفحه نمایش این گوشی‌ها دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، وضوح صفحه نمایش Quad HD، تکنولوژی صوتی Dolby Atmos و دست آخر دوربین‌های دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی است؛ کلماتی که گیمرها در هر گوشی موبایلی جست‌وجو می‌کنند.

Razer Phone (چه نسخه معمولی و چه Gold Edition) با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار در دسترس هستند. می‌توانید بسته‌بندی مخصوص مدل جدید را در زیر مشاهده کنید:

razer phone


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده