نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

تیزر تبلیغاتی جدیدی از سریال Krypton منتشر شد

شبکه سای‌فای به‌تازگی تریلر جدیدی از سریال کریپتون (Krypton) منتشر کرده که در صحنه‌هایی شنل سوپرمن را به مخاطبان خود نشان می‌دهد و هیجان آنها را بالا می‌برد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه سای فای تریلر جدیدی از سریال Krypton (کریپتون) منتشر کرده است که شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید. با اینکه جدیدترین پروژه شبکه SyFy یعنی سریال کریپتون داستان سال‌ها پیش از تولد شخصیت محبوب سوپرمن را، در سیاره‌ای با فاصله بسیار زیادی از سیاره‌ای که ما روی آن زندگی می‌کنیم حکایت می‌کند، اما ما باز هم در این تریلر شاهد نشانه‌هایی از سوپرمن هستیم. این تیزر تبلیغاتی که Legacy یا میراث نام دارد، در صحنه‌هایی شنل معروف سوپرمن را برای ما به نمایش در می‌آورد.

سریال Krypton داستان دو نسل قبل از تخریب سیاره محل زندگی شخصیت افسانه‌ای، یعنی مرد فولادی را حکایت می‌کند. این سریال داستان پدربزرگ سوپرمن به نام سگ-ال با بازی کامرون کاف، هنرمند گمنام و جوان بریتانیایی و بازیگر سریال The Halcyon را دنبال می‌کند که نام خانوادگی آنها دچار لکه‌های بدنامی و شرمندگی شده است. او به‌شدت تلاش می‌کند که بتواند دوباره نام خانوادگی ال را احیا کند تا بار دیگر از آن به نیکی یاد کنند. او علاوه بر اینکه می‌خواهد خانواده‌اش را از این بدنامی‌ها نجات دهد و افتخار را به خانواده خود برگرداند، قصد دارد سیاره‌اش را که به‌شدت به آن علاقه می‌ورزد هم از نابودی و هرج و مرج نجات دهد. حال در میان این شرایط، او علاوه بر اینکه باید افتخار خانواده‌اش را بازگرداند و از افرادی که آنها را دوست دارند محافظت کند، باید با چالش‌هایی که شخصیت‌های آشنای کمپانی دی سی و کتاب‌های کامیک آن یعنی برین‌نیاک (با بازی بلیک ریتسون) و همچنین شخصیت دیگری که روی زمین سفر در زمان انجام می‌دهد، یعنی آدام استرنج (با بازی شان سیپس) برای او به وجود می‌آورند، مقابله کند.

علاوه بر کاف، شان سیپس و بلیک ریتسون، جورجینا کمپبل بازیگر سریال Broadchurch (برادچرچ)، ایان مک‌الینی بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، الیوت کووان بازیگر سریال Da Vinci's Demons (پلیدی‌های دا وینچی)، ارون پیر بازیگر سریال Tennison (تنیسون)، راسموس هاردیکر بازیگر سریال Your Highness (والا حضرت)، والیس دی بازیگر سریال Will (ویل) و آن اگبوم بازیگر فیلم World War Z (جنگ جهانی زد)، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Krypton حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این سریال بر اساس شخصیت‌ها و قصه خلق‌شده توسط جری سیگل و جو شوستر بوده که کتاب‌های آن توسط کمپانی دی‌سی کامیکس منتشر شده است. 

سریال کریپتون در روز چهارشنبه ۲۱ مارس (۱ فروردین ۱۳۹۷) در شبکه سای‌فای به روی آنتن می‌رود. این سریال هیچ ارتباطی با مجموعه‌های دیگر ابرقهرمانی کمپانی دی‌سی مانند سریال Arrow (ارو)، سریال The Flash (فلش) یا سریال Supergirl (سوپرگرل) ندارد؛ پس نمی‌توانید انتظار داشته باشید که تایلر هوچلین در قالب نقش شخصیت سوپرمن پروازکنان به این مجموعه بیاید. با این حال به نظر می‌رسد که ما نمی‌توانیم نسخه جدیدی از مرد پولادین را در این سریال هم مشاهده کنیم؛ زیرا به احتمال خیلی زیاد این موضوع غیر ممکن است.

سریال کریپتون توسط کمپانی Warner Horizon Scripted Television تهیه و تولید شده است. همچنین از جمله افرادی که در این پروژه نقش تهیه کننده اجرایی را دارند می‌توان به دیوید اس. گویر نویسنده فیلم Man of Steel (مرد پولادین)، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و همچنین نویسنده The Dark Knight Trilogy (سه گانه شوالیه تاریکی) از طریق کمپانی تهیه‌کنندگی خود به نام Phantom Four، به همراه کامرون ولش که به‌عنوان شورانر هم فعالیت می‌کند، اشاره کرد. 

دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده