// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

استودیو Atooi از دو بازی دیگر برای سوییچ رونمایی کرد

استودیو Atooi با انتشار پستی از پروژه‌های خود همچون Soccer Slammers و Chicken Wiggle برای سوییچ رونمایی کرد.

اوایل دی ماه جولز واتشام، بناین‌گذار استودیو آتویی (Atooi)، اعلام کرد که در سال جاری میلادی چندین بازی را برای نینتندو سوییچ توسعه می‌دهد. در کنار انتشار بازی Xeodrifter و Totes the Goat در ماه جاری، واتشام از توسعه دو پروژه دیگر برای کنسول دستی نینتندو خبر داد.

اولین پروژه مربوط به یک بازی فوتبال در سبک آرکید با نام Soccer Slammers است که به گفته سازندگان از سری بازی‌های NBA Jam الهام گرفته؛ طوری که در آن دو کاراکتر مکعب مانند در مقابل دو کاراکتر دیگر بازی را پیش می‌برند. جولز واتشام عکسی از پروژه خود منتشر کردند که در تصویر اصلی این مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید. در این تصویر شاهد حضور دو تیم ملی با کاراکترهای مکعب مانند در آن هستیم. همچنین وی اعلام کرد که کاربران تا «قبل از جام‌ جهانی» بازی به دستشان خواهد رسید.

پروژه بعدی استودیو آتویی مربوط به پورت بازی Chicken Wiggle می‌شود. در حالی که سازندگان تاریخ انتشار این بازی را به طور رسمی اعلام نکرده‌اند، اما در‌ آن سو کمپین کیک‌استارتر را با نام Chicken Wiggle: Re-hatched برای این بازی برگزار کردند. گفتنی است که Chicken Wigle ‌پیش‌تر به عنوان یک بازی دو‌بعدی و پلتفرمر انحصاری برای کنسول نینتندو 3DS منتشر شده بود.

chicken Wigle

در انتها وی اطلاعاتی از روند توسعه بازی Tresurenauts با مخاطبان در میان گذاشت که پس از جدایی استودیو Renegade Kid در حال ساخت آن بوده است. وی در بیانه‌هایی که در وب‌لاگ خود منتشر کرد گفت که این پروژه ثمر تجربه‌هایی بوده که در سالیان اخیر در سبک پلتفرمر آموخته است. اطلاعات زیادی در مورد این پروژه هنوز منتشر نشده اما گفتنی است که بخش بزرگی از مراحل توسعه گیم‌پلی این بازی به پایان رسیده است، طوری که وی گفت که بازی Treasurenauts در نمایشگاه E3 2018 قابل بازی خواهد بود. به گفته وی کمبود بودجه دلیلی بوده که توسعه این بازی به طول انجامیده است. وی خاطر نشان کرد که در ماه‌های آتی با پورت کردن بازی‌های یاد شده قصد دارد با بودجه آنها مراحل آخر توسعه این بازی را پشت سر بگذارد.

treasurenauts


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده