// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳

تصویر لو رفته از هدست Oculus Go اطلاعات جدیدی در اختیار می‌گذارد

بر اساس یک تصویر غیر رسمی، احتمالا هدست Oculus Go در زمان عرضه بیش از ۱۰۰۰ برنامه، فیلم و بازی مختلف در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

به‌تازگی و در جدیدترین اخبار سخت‌افزار، یکی از کاربران سایت ردیت تصویری از جعبه هدست واقعیت مجازی Oculus Go منتشر کرده است که نشان می‌دهد گویا فیسبوک و مارک زاکربرگ قرار است شروعی طوفانی با محصول جدید خود داشته باشند.

در تصویر منتشر شده، روی جعبه این دستگاه ۲۰۰ دلاری نوشته شده است که بیش از ۱۰۰۰ مورد برنامه، بازی و فیلم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با توجه به لوگوهای حک‌شده در پایین جعبه، می‌توان دریافت که نرم‌افزارهای نت فلیکس، هولو، فیسبوک، نیویورک تایمز و برخی از سرویس‌های معروف دیگر در زمان عرضه آکیولس گو در دسترس خواهد بود. علاوه بر این‌ها، تمامی برنامه‌هایی که در این مدت روی هدست Gear VR منتشر شده است، از طریق هدست مستقل Oculus Go نیز قابل اجرا خواهد بود.

Oculus Go

البته از میان ۱۰۰۰ مورد مشخص نیست که چه تعدادی مربوط به فیلم‌ها خواهد بود؛ چرا که آکیولس فقط فیلم‌هایی را در اختیار مخاطب خود می‌گذارد که قابل تماشا در حالت واقعیت مجازی باشند و از طرفی سازندگان هم با حفظ حق مربوط به تماشای یک فیلم با چند هدست به‌صورت همزمان، این اجازه را به شما می‌دهند که همراه با نزدیکان خود به تماشای فیلم‌های موردعلاقه‌تان بنشینید. البته این قابلیت روی Gear VR با مشکلاتی همراه بود و قدیمی بودن تلفن‌همراه برخی از کاربران و همچنین تفاوت سرعت اینترنت در نقاط مختلف، باعث می‌شد تا تجربه روان و لذت‌بخشی از تماشای یک فیلم به این شکل، به مخاطب القا نشود. با این حال، آکیولس گو به کمک قابلیت Instant-On و سخت‌افزارش به‌خصوصش، می‌تواند این شیوه را نزد کاربران خود بیش از پیش رایج کند.

آخرین موردی که در تصویر به چشم می‌خورد حافظه دستگاه است که ۳۲ گیگابایت عنوان شده است که البته به احتمال زیاد شاهد معرفی نسخه‌هایی با گنجایش بالاتر نیز خواهیم بود. در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای هدست Oculus Go مشخص نشده است، اما به گفته فیسبوک، این محصول اوایل سال جاری میلادی منتشر می‌شود.


منبع UploadVR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده