نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

کتاب کمیک چهار جلدی StarCraft: Scavengers معرفی شد

کمپانی بلیزارد اینترتینمنت به همراه کمپانی دارک هورس کامیکس کتاب کمیک StarCraft: Scavengers را معرفی کردند که از مرداد ماه روانه بازار خواهد شد.

استارکرافت را می‌توان به لطف شخصیت‌ها و جهان تاثیرگذار آن مجموعه‌ای با شکوه و فاخر به حساب آورد و حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که در تابستان سال ۲۰۱۸ کتاب کامیکی بر اساس دنیای StarCraft روانه‌ی بازار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند باری دیگر در داستان‌های این مجموعه غرق شوند.

بر طبق گزارش وب‌سایت پالی‌گان، کمپانی بلیزارد اینترتینمنت یک کامیک چهار جلدی با نام StarCraft: Scavengers معرفی کرده است که با همکاری کمپانی دارک هورس کامیکس تولید خواهد شد. این مجموعه کمیک توسط جودی هوسر از کمپانی دی‌ سی کامیکس به رشته تحریر در می‌آید و طراحی آن نیز بر عهده گابریل گازمِن است که پیش از این روی رمان گرافیکی Mass Effect: Discovery از کمپانی دارک هورس کار می‌کرد.

با توجه به نگرانی‌هایی که درباره داستان این مجموعه وجود دارد، کمپانی Blizzard توضیح مختصری از داستان این کامیک ارائه کرده است. داستان این کامیک روی گروهی از تِران‌ها (نسل آینده انسان‌ها که بر اثر تحولات، زمین را از دست داده‌اند) تمرکز دارد که در جستجوی یک کشتی رهاشده در سیاره‌ای ناشناخته هستند. داستان این ماموریت از دید یک مهندس جوان و بی‌تجربه روایت می‌شود که باید پیش از نابود شدن کشتی در فضای سیاره با همکاری تیم خود به کاوش در آن بپردازد.

اولین شماره از کامیک چهار جلدی StarCraft: Scavengers در تاریخ سوم مردادماه (۲۵ جولای) منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصویر روی جلد اولین شماره از این کامیک را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

StarCraft: Scavengers


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده